Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på tur til Sverige i helga, og tenkte å handle inn øl når vi kommer fram. Dette er snakk om førstkommende lørdag. Noen som vet når ølsalget stenger i Sverige da? Ica Storlien har åpent til klokken 18.00.

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet

Mulig jeg husker litt feil her nå, rett meg gjerne den som vet bedre. :)

Er det ikke bare lettøl man får kjøpe i butikkene i Sverige (altså opp til 2,5 eller noe)? Skal man ha sterkere saker må man på Systembolaget. Vet riktignok ikke hva du er ute etter da.

Og hvis du skal til Storlien har vel ikke de noe Systembolag, men Konsum Storlien har bestillingsutsalg, men da må du ringe på forhånd.

Ellers er vel Systembolaget åpent mellom 10.00 - 13.00 på lørdager i følge hjemmesiden deres, tror vanlig butikker har utsalg i hele åpningstiden, men er ikke 100% sikker.

Skrevet

Det er det samme hvilket øl det, egentlig. :)

De har ikke Systembolag i Storlien, da må vi inn til Åre, men det rekker vi uansett ikke, før det stenger.

Får ta med drikke inn til Sverige, da. I tilfelle.

Gjest Deception
Skrevet

Det ølet du får på dagligvarebutikker i Sverige, er bare opp til 3.5% (og smaker null og niks). De selger øl så lenge butikkene er åpne. Systembolaget stenger vel stort sett kl 18, men 19 på fredager, og 14 på lørdager (tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...