Trampe Skrevet 8. januar 2008 #321 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil også sløve... Bare fire uker igjen nå, dette går unna! Merkelig at andres svangerskap går så mye fortere enn mitt. Jeg har vært gravid i hundre år jeg. Kenwood Major er knallbra, vi fikk til jul for et par år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 9. januar 2008 #322 Del Skrevet 9. januar 2008 ARGH! Jeg har gått meg vill i bilstoljungelen! Klarte å komme meg gjennom vogn og annet utstyrjunglen uten å bli forvirra, men bilstol! Det må jo være en som er sikker og trygg, og ikke for stor, og behagelig for barnet og helst ikke for dyr heller. HJELP! Noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 11. januar 2008 #323 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke så forvirret når det gjelder bilstol lengre. Skal titte på en Maxicosi som er på tilbud i morgen, satser på at den er brukanes. Og i dag har jeg brukt masse penger. Kjøpt meg to nye BHer, fine triumf ammeBHer. Ikke billig, men veldig nødvendig. Og så deilig å finne to stykker i min størrelse, stort sett finner jeg ikke noe som passer... Og så var jeg en tur på Nøstebarn og kjøpte en ullpysj til lille januarnurket vårt og en masse fint grønt garn til å lage babyteppe av. I tillegg var mannen og jeg en tur på IKEA. Og selvom vi bare skulle ha noen småting, blir det alltid litt mer enn man har tenkt seg når man først er på IKEA... Til uka blir det enda mer pengebruk. For på vei hjem fra IKEA begynte bilen å lage rare lyder. *sukk* Er ganske sikker på at det er et hull i eksosanlegget et eller annet sted. Heldigvis er det sånnt som kan fikses kjapt uten timebestilling, men det blir først på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 14. januar 2008 #324 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan står det til koser du deg hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. januar 2008 #325 Del Skrevet 22. januar 2008 14 dager igjen jo!!! Det er jo ingenting!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. januar 2008 #326 Del Skrevet 23. januar 2008 Helt utrolig hvordan graviditet og barn får penger til å forsvinne. Den lille er selvsagt viktigst, men det er så utrolig mye man MÅ ha for å ta imot en nytt familiemedlem. Og det dukker jo alltid opp uforutsatte utgifter. Hvordan trives du i permisjonen? Har du startet tippeliste? Og har du en sladris her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 23. januar 2008 #327 Del Skrevet 23. januar 2008 Her har jeg vært skikkelig dårlig på å oppdatere i det siste Og så skrev jeg et laaaaaaaangt innlegg som bare forsvant da jeg skulle poste det *grumf* Men i allefall... Her er alt bra, jeg vagger rundt og nyter å ikke høre noen vekkerklokke om morgenen. Merker at jeg trenger litt ekstra søvn. Og nå er det bare 4 dager igjen før lille nurket skal ut av magen!! For mandag 28.01 er det satt opp planlagt KS. Kjenner at jeg gleder meg, nå er jeg lei av magen min! Og jeg gruer meg ikke til KS. Men jeg gruer meg litt til å ha et svært operasjonssår på magen. Det er ikkeno godt, for det har jeg prøvd før av andre grunner. Skulle virkelig ønske at jeg var i stand til å føde vanlig, men det kan jeg ikke, så da så. Hjemme er det meste i boks, har pakka sykehusbagen nesten ferdig, og oppå den ligger en liste over diverse som jeg ikke har kunnet pakke ned ennå, mobillader og morgenkåpe og tøfler og sånn. Sovekurven til nurket står klar på soverommet vårt, og mannen driver og pusser opp en gammel sprinkelseng for harde livet. Er et par måneder til vi får bruk for den, kurven holder fint opptil ungen er ca 3 måneder i følge min mor, men mannen fikk det for seg at han ville ha den klar før nurket kom, og det er jo helt flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 23. januar 2008 #328 Del Skrevet 23. januar 2008 Så spennende..... ikke lenge før dere får se og kose med nurket deres :rødme: . Og jeg skal få være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 23. januar 2008 #329 Del Skrevet 23. januar 2008 Så spennende..... ikke lenge før dere får se og kose med nurket deres :rødme: . Og jeg skal få være sladris Hadde faktisk tenkt å spørre om du ville være det, og så glemte jeg hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 23. januar 2008 #330 Del Skrevet 23. januar 2008 Så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 26. januar 2008 #331 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. januar 2008 #332 Del Skrevet 27. januar 2008 Lykke til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 29. januar 2008 #333 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) GRATULERER !!! Neria har fått en liten prinsesse idag 28 januar 2008. Jenta ble tatt med keisersnitt, hun veier 3,2kg og er 51cm lang. Mottok melding fra den nybakte moren der det stod: Alt er vel her, hvertfall med den lille som bare sover og koser seg. Moren er sliten. Det har vært en lang dag, men nå har vi fått den lille jenta vår, og hun er den søteste i hele verden. Endret 29. januar 2008 av bamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. januar 2008 #334 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer med jente !!! Nyt barseltiden. Gleder meg til å høre mer fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. januar 2008 #335 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye, Neria!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 1. februar 2008 #336 Del Skrevet 1. februar 2008 Takk Nå er vi hjemme fra sykehuset og alt er bra med oss Så skriver jeg mer her senere, nå er det noen som vil ha mat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 16. februar 2008 #337 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei hei Hvordan står det til i Neria heimen? Alt bra med den lille prinsessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. februar 2008 #338 Del Skrevet 17. februar 2008 Baby! Grattis! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 20. februar 2008 #339 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei hei Neria:) Ja her har det skjedd mye siden sist jeg var innom... Aller føsrt gratulerer så mye med verdensnydeligste jente:) Kan tro det er godt å endelig ha henne i armene:) Hvordan er formen ellers nå? Håper alt går strålende og kos deg masse som nybakt mor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. februar 2008 #340 Del Skrevet 22. februar 2008 ps: Det er meg, bamsemums, bare skiftet navn og dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå