Gå til innhold

hvor kjøper dere undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leter etter hvite stay up strømper, hvor finner man det? Finner bare svarte eller hudfargede...

kunne også tenkt meg et korsett som ikke koster skjorta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme - henger meg på :-)

Skrevet

Lindex har bryllup undertøy,så det i går! for en billig penge :danse:

Skrevet
Lindex har bryllup undertøy,så det i går! for en billig penge  :danse:

Kult! Det visste jeg ikke :-) (ikke ofte jeg er innom den butikken...) Da skal jeg innom til uka!

Skrevet

Jeg tror også jeg skal kjøpe strømper på Lindex, de ser ganske fine ut. Men jeg aner ikke angående korsett. Det må være litt spesielt, uten stropper. Noen som vet om en undertøysbutikk i oslo eller omegn som har litt spesielle korsetter?

Skrevet

Kjøpte hvite stay ups på Cubus, men jeg lurer på om jeg heller skal satse på hudfargede. Usikker på den gitt...

Skrevet

Jeg trir jeg komemr til å havne på et kortsett, med avtagbare stropper, fra Triumph.

Dessverre fant jeg ingen forhandler av dette i Bergen, men det er en Triumph-butikk i Ålesund, så der skal jeg få prøve det når jeg er der om et par uker. Jeg sendte mail til triumph via nettsiden deres, og spurte, rett og slett.

HVITE strømper har jeg sett i et par vanlige butikker, men jeg tror jeg heller vil ha ivory, kjolen er det, skoene er det og undertøyet er det (vel, kjolen er definert som ivory, skoene som off-white og undertøyet som vanilje) men regner med de har slikt på brudesalongen.. det har jeg fått tips om i alle fall.

Gjest HeidiO
Skrevet

Litt rart spørsmål, men; skal trusen være utenpå hofteholderen dersom man har det på? Ellers må man jo åpne på de som holder strømpene oppe hele tiden?? :ler:

Skrevet
Litt rart spørsmål, men; skal trusen være utenpå hofteholderen dersom man har det på? Ellers må man jo åpne på de som holder strømpene oppe hele tiden?? :ler:

Jeg fikk tips av søsken barnet mitt å ha trusa utforbi, ho stresset så på dagen sin.

Jeg gidter meg på sommeren, tror jeg dropper strømpene

Skrevet

jeg sier igjen..Lindex har brudeundertøy, i billig pris.med alt til,spør de som jobber dær!Jeg skal bare ha bh og truse,med strømperbukser,bånd.Helt enkelt.

Skrevet

Og jeg har vært på 2-3 ulike lindex, uten å finne noe brukbart brudeundertøy som oppfyller mine "krav". EN av dem hadde i et hele tatt et korsett, og det var stygt (i min smak)

Den som skal ha truse og bh kan sikkert finne noe der, de har mye lyst undertøy, men "brudeundertøy" betyr normalt sett ikke bare "hvitt undertøy", men ofte korsett eller noe lignende, og det har de minimalt av på Lindex her i alle fall. Ikke hadde de hvite/offwhite stayups/strømper heller.

Og det til tross for at dette var store butikker... Normalt sett synes jeg disse pleier ha et greit utvalg, men jeg har lett, og nei, de hadde ikke noe som falt i smak i det hele tatt.

Skrevet (endret)

Det var jo leit :grine: jeg fant brudeundertøy! lindex i østfold har de alt :);)

Endret av Lund
Skrevet

Mn dessverre er østfold ganske så langt herfra...

Og ikke alle Lindex har det samme. Heldig dere som bor så nær den (men du som "bare" skulle ha bh og truse og strømpeBUKSE hadde nok kanskje funnet noe her også...)

Men, jeg har nå funnet en butikk som har det jeg vil ha, til en fornuftig pris. Jeg må bare reise halve landet for å komme dit da (men jeg SKAL uansett reise den distansen, så jeg stikker innom når jeg er der da) Triumph har ikke mange egne butikker, men de har noen. I tillegg selges det jo f.eks i Lindex, men altså INGEN av triumph-forhandlerene i Bergen hadde tatt inn korsettet jeg ville ha, de hadde derimot masser av truser og bh'er da...

Skrevet (endret)

Og ikke alle Lindex har det samme. Heldig dere som bor så nær den (men du som "bare" skulle ha bh og truse og strømpeBUKSE hadde nok kanskje funnet noe her også...)

hE he he :) jeg mente stay-up :grine: er litt trøtt....men enkelt undertøy til bryllup kan vare ganske stillig! det jeg har kjøpt er brudeundertøy,det står love på dem.et brudemerke! :sur: Fra LINDEX :sur::frustrert:

Endret av Lund
Skrevet

Jeg angret på hele trusa jeg, når jeg oppdaget hvor mye arbeid det var å gå på do...Jeg tok av og på disse stroppene hele kvelden, helt til jeg kom på at det er jo bare å hekte av "låsen" bak på ryggen!! :ler:

Da er det jo ikke noe stress i det hele tatt :)

Skrevet

Men mine staypus festes, dersom de festes i noe, i stropper som henger fra korsettet... og det er ikke like greit å hekte av bak...

Men jeg har lest at trusa av praktsike årsaker SKAL utenpå stroppene... tror min havner utenpå dem i alle fall, nettopp av denne grunn...

Får prøve meg litt frem, men under en sånn kjole er det greit å ha det praktsik...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Men mine staypus festes, dersom de festes i noe, i stropper som henger fra korsettet... og det er ikke like greit å hekte av bak...

Men jeg har lest at trusa av praktsike årsaker SKAL utenpå stroppene... tror min havner utenpå dem i alle fall, nettopp av denne grunn...

Får prøve meg litt frem, men under en sånn kjole er det greit å ha det praktsik...

Det er sånn jeg og skal gjøre det, men jeg tror hun mener at hun brukte hofteholder, og bare åpnet den bak :)

Skrevet

Jepp, hofteholder kan man åpne bak, det har jeg også gjort, dog i en helt annen setting....

Men, med korsett er nok ikke det så lett, derfor, trusa utenpå. Med mindre det viser seg å være meget vanskelig/ubehagelig da, har aldri prøvd...)

Hadde jeg hatt hofteholder hadde jeg nok åpnet den bak, og tatt trusa under ja.

Gjest HeidiO
Skrevet

*Flire*

Jeg var visst ikke helt teit likevel.. Men uansett, vil gjerne ha andre forslag til hvor de selger undertøy også :)

Skrevet

Jeg vet flere her har kjøpt undertøy på ebay...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...