Annett Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg skal selv gifte meg 11. mai 2002- Så det hadde vært hyggelig og høre hvordan andre 11 mai eller andre mai bruder har det om dagen _ ________________ Mai brud 1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-02-22 21:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mai2002 Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi skal også gifte oss 11 mai, her er noen av tingene vi har gjort, ligger sikkert i etterkant, bestilt lokale, mat, kirke, holder på med kjolen, bestilt fotograf, ordnet med ringer. Tror det var alt ja, hvor langt har dere kommet, og når sender dere ut innbydelsene. Vekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Ikke brud, men.... Minstejenta mi blir 3 år den dagen! Så det er en flott dag, og vi har hatt pent vær hvert år! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niso Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi gifter oss 4. mai! Vi har ikke sendt ut invitasjonene ennå, men det skjer ganske snart (rett over helga tenker jeg). Føler vi er sent ute... *sukk* Ellers har vi vel kontroll på det meste tror jeg, selv om det ennå er litt som skal på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annett Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Vi har bestilt: kirke lokale fotograf blomsterdekoratør kjolen er kjøpt frisør er bestilt musikk Vi mangler : bryllups kake bil ringer og div andre små ting Innbydelsene er ferdig og vi kommer til og sende de ut rett før påske 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå