Gå til innhold

USA


linky

Anbefalte innlegg

Dere som har vært i USA (Orlando), hvor mange dager bør man bruke i de forskjellige parkene der? har hørt at en bør bruke minst 2 dager i Disneworld foreks. det er jo såå stort. vi har tenkt å besøke de fleste parkene. skal være der i 3 uker så vi har hvertfall nok av tid. vi tenke og at vi sko lage et slag opplegg uke for uke så vi vet hva vi skal gjøre de forskjellige dagene, og sånn at vi får med oss alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi kom hjem fra Orlando for tre uker siden, gled dere!

Anbefaler å ha god til i parkene ja. Vi var fire voksne og fikk mest ut av Universal Studios parkene. Mange heftige attraksjoner og karuseller og vi brukte tolv timer for å få med oss det vi ville.

Sea World var litt for passivt for oss, men vi fikk med oss Shamu og et annet show og det ga valuta for pengene!

Av Disney parkene valgte vi Epcot, desverre. Vårt inntrykk var at det meste rett og slett er utdatert. Fikk senere høre at Animal Kingdom er bedre.

Vil tro at dere klarer dere med en dag pr park (disney har fire parker + to vannland).

Vær i parkene når de åpner (gjerne litt før - du kommer inn), og husk gode sko! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvor store barn som er med, om det eventuelt er barn med. Vi var i alle Disneyparkene (ikke vannparkene), og brukte en dag i hver. Det går med mye tid til å stå i kø og det er mye å se. Vi var også i Universal Studioes og på Adventure Island, vi tok de to parkene samme dagen. Jeg likte Animal Kingdom kjempegodt!! Det var mye å se, og man får se mange dyr på en mer "levende" måte enn for eksempel i Kristiansand osv (sier seg vel egentlig selv, men ja). Jeg storkoste meg også på Adventure Island, masse fart og spenning og knallmorsomme karuseller. Men igjen så kommer det nok litt an på hvor gamle de som skal reise er, men det er noe å gjøre for alle der :)

Vi var ikke i noe badeland og heller ikke Sea World , men fikk sett en del stor fisk, delfiner osv i Animal Kingdom, de har et stort akvarie, hvis man kan kalle det det. Jeg tror Epcot er mer for voksne, det er ikke så mye for barn der som i de andre parkene, og det er grenser for hvor spennende barn synes det er å se de ulike paviljongene. De har riktignok et strålende fyrverkerishow på kvelden som det er verdt å få med seg.

Endret av Frøken Freken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :) det skal ikke være barn med, vi er 2 voksne i 20 årene ;) har også hørt om Bush Gardens og wonder works, er det noe spennendes eller, og va er det?

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytter lengre opp*

Ingen som har besøkt Bush Gardens eller Wonder Works som kan fortelle om det er noe verdt å besøke, og hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...