Gå til innhold

Bræk og annet møl.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mai får jeg nett! Hurra hurra! Da skal jeg begynne å skrive dagbok her igjen. Må ha en liten dose KG innimellom, og en dagbok er jo kjekt å ha.

Sauen er på ferie, så denne sauen får ha en liten gjesteopptreden som avatar til den orginale er tilbake.

Jeg kan jo faktisk skryte litt nå som jeg er i gang med dagbok: jeg er blitt jobbsøker! Morro!

:briller2:

Skrevet
:vinke: Gratulerer med ny dagbok, og lykke til som jobbsøker! :)
Skrevet

Takk takk! Håper på å få kurset jeg har søkt hos nav nå. Som en start :)

Skrevet

Er det lov å spørre hva slags kurs det er ?

Ønsker deg med det samme en god påske :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Hei Jack! Grattis med ny dagbok! Jeg kan sende deg en PM med et sted den gamle sauen din er, hvis du ikke finner den?

• 3 uker senere...
Skrevet

Nett på mobilen er genialt. Da kan jeg inn hit selv om kabelfyren bruker Laang tid å få ordnet nett til oss. Pm me sauen høres bra ut!:)

Skrevet

Nå kan jeg oppdatere i dagboken hver dag:) Så kjekt me opera mini på telefon!

I dag kom minipoteten hit. Skal være her til neste søndag. Han har allerede funnet fram filmene sine og følger spent med på istid.

Kanskje vi får lånt oss bil i dag og ut neste uke. Ikke råd å hente vår enda, så da er d deilig å få låne en i en uke.

Selvfølgelig ble jeg syk første uka me kurs, men har fått skrevet masse søknader. Er skikkelig stolt av meg selv:-D herlig å få til noe man ikke har klart på lenge!

Savner KG. Rart så avhengig man blir:-D

Skrevet
:vinke: innom for å ønske deg en god helg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...