Gå til innhold

Bræk og annet møl.


Gjest Jack

Anbefalte innlegg

I mai får jeg nett! Hurra hurra! Da skal jeg begynne å skrive dagbok her igjen. Må ha en liten dose KG innimellom, og en dagbok er jo kjekt å ha.

Sauen er på ferie, så denne sauen får ha en liten gjesteopptreden som avatar til den orginale er tilbake.

Jeg kan jo faktisk skryte litt nå som jeg er i gang med dagbok: jeg er blitt jobbsøker! Morro!

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veronica Mars

Hei Jack! Grattis med ny dagbok! Jeg kan sende deg en PM med et sted den gamle sauen din er, hvis du ikke finner den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nett på mobilen er genialt. Da kan jeg inn hit selv om kabelfyren bruker Laang tid å få ordnet nett til oss. Pm me sauen høres bra ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg oppdatere i dagboken hver dag:) Så kjekt me opera mini på telefon!

I dag kom minipoteten hit. Skal være her til neste søndag. Han har allerede funnet fram filmene sine og følger spent med på istid.

Kanskje vi får lånt oss bil i dag og ut neste uke. Ikke råd å hente vår enda, så da er d deilig å få låne en i en uke.

Selvfølgelig ble jeg syk første uka me kurs, men har fått skrevet masse søknader. Er skikkelig stolt av meg selv:-D herlig å få til noe man ikke har klart på lenge!

Savner KG. Rart så avhengig man blir:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...