Gå til innhold

Kvinners valg av seksualpartnere


valentino

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ved å ha mest sex med badboys sørger kvinner for at verden ikke blir så bra som den hadde blitt hvis de hadde endret seg. De er i ferd med å gjøre verden til et svært mye værre sted å være. Spesielt for dem selv. Ens egen atferd skaper motreaksjoner. Å få i pose og sekk lar seg sjelden gjøre i lengden.

Hvis verden var slik at damer ikke hadde sex med menn som ikke var snille, ville verden raskt endret seg til det bedre. Drittsekkene måtte skjerpet seg noe voldsomt. I dag er det motsatte i ferd med å skje. Flere og flere menn skjønner at det ikke fungerer å være snill, men at det hjelper å behandle damer dårlig.

Kvinner glorifiserer og belønner dårlig oppførsel. De fortjener ingen sympati når badboyen behandler dem for dårlig

I forhold til jenter med et konsekvent sunt tiltrekningsmønster vil sexen bli mye dårligere og sjeldnere med jenter som tiltrekkes av badboys fordi hun ikke tenner på sitt maksimale slik hun gjør med badboys. Derfor er badboyjenter svært lite attraktive partnere. En badboyjente kan nok fungere i et forhold, men ikke optimalt seksuelt. Hun er dessuten en utroskapskandidat av de helt store.

Jeg har aldri vært tiltrukket av badboyer, men merker at flesteparten av kvinnekjønnet faktisk gjør det! Jeg har utseendet med meg og kan faktisk velge og vrake fra øverste hylle, men jeg velger heller de mindre pene guttene med vettet i behold, og slik har det alltid vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg har aldri vært tiltrukket av badboyer, men merker at flesteparten av kvinnekjønnet faktisk gjør det! Jeg har utseendet med meg og kan faktisk velge og vrake fra øverste hylle, men jeg velger heller de mindre pene guttene med vettet i behold, og slik har det alltid vært

Normalt sett kan slikt forklares genetisk. Kvinner velger "bad boys" fordi disse gutta ofte er tøffe og dominerende - dvs. at de viser "lederegenskaper" i flokken.

Kvinner vil parre seg med lederhannene.

Norske kvinner faller jo som fluer for kriminelle (muslimske) innvandrere også, selv om de har et forferdelig kvinnesyn. Gutta i A og B-gjengene i Oslo velter seg i kvinner, det vet alle. Til og med høyt utdannende kvinner i TV 2 biter på.

De litt mer sofistikerte kvinnene er "golddiggers" som finner seg rike menn. Rike menn er definitivt blant lederhannene.

En stygg og fattig mann er fullstendig sjanseløs på kjønnsmarkedet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Normalt sett kan slikt forklares genetisk. Kvinner velger "bad boys" fordi disse gutta ofte er tøffe og dominerende - dvs. at de viser "lederegenskaper" i flokken.

Kvinner vil parre seg med lederhannene.

Norske kvinner faller jo som fluer for kriminelle (muslimske) innvandrere også, selv om de har et forferdelig kvinnesyn. Gutta i A og B-gjengene i Oslo velter seg i kvinner, det vet alle. Til og med høyt utdannende kvinner i TV 2 biter på.

De litt mer sofistikerte kvinnene er "golddiggers" som finner seg rike menn. Rike menn er definitivt blant lederhannene.

En stygg og fattig mann er fullstendig sjanseløs på kjønnsmarkedet, dessverre.

Hva slags verden lever du i? Det er haugevis av "stygge og fattige" både kvinner og menn som lever i parforhold og stifter familie. Men vi må finne oss i å velge fra vår egen hylle, stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva slags verden lever du i? Det er haugevis av "stygge og fattige" både kvinner og menn som lever i parforhold og stifter familie. Men vi må finne oss i å velge fra vår egen hylle, stort sett.

Det finnes untak. Men det er noen hanner som får både 2 og 3 kull med unger, mens en haug med ungkarer landet rundt ikke får noenting. Det er et problem at det bor masse ungkarer på landsbygda, og mange av disse er altså helt sjanseløse i kampen og kvinnene.

Rike og mektige menn virker som fluepapir på kvinner, det er en kjent sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Det finnes untak. Men det er noen hanner som får både 2 og 3 kull med unger, mens en haug med ungkarer landet rundt ikke får noenting. Det er et problem at det bor masse ungkarer på landsbygda, og mange av disse er altså helt sjanseløse i kampen og kvinnene.

Rike og mektige menn virker som fluepapir på kvinner, det er en kjent sak.

Det er ikke slik at Norge er fullt av ungkarer som har blitt konsekvent avvist i årtier og derfor forblitt ensomme. Mange menn med gode kvaliteter har ikke fått seg partner fordi de ikke har tatt initiativ, gitt seg etter etpar forsøk, eller ikke beveget seg ut av bygda mens kvinnene har reist vekk for å ta utdanning i pardannelsesalderen.

Jeg liker mange typer menn som skiller seg ut positivt. Rike, mektige, kjekke, hyggelige, intelligente, reflekterte, halvsprø, seriøse, frekke, omsorgsfulle, morsomme osv.

De aller fleste kvinner faller faktisk for en mann som verken er rik, mektig, spesielt kjekk eller unik, men ålreite menn med bra personlighet som de har god kjemi med. Blir du generelt ikke likt av damer, har du trolig et problem med måten du møter dem på, ikke med at damer er programmert til å like kun en maktelite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er sikkert kvinnenes skyld. At menn voldtar, dreper, starter kriger osv osv er sikkert pga av kvinner. :roll:

Jeg selv foretrekker snille menn.

Endret av Ireth Carnesir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sue77
Alt er sikkert kvinnenes skyld. At menn voldtar, dreper, starter kriger osv osv er sikkert pga av kvinner.  :roll:

Jeg selv foretrekker snille menn.

Ja, alt er kvinnenes skyld. Det er i hvertfall vår skyld at Al Quaeda eksisterer.

*Føler meg veldig skyldbetynget nå*

Unnskyld alle menn! Og jeg vil spesielt si unnskyld til de etterlatte etter 11. september. :tristbla: Og så vil jeg også si unnskyld (men selvfølgelig ikke like sterkt som de etterlatte etter 9/11) til alle mennene jeg ikke har ligget med og som ikke har hatt sex ennå. Kanskje jeg skulle ta meg en tur blant ungkarer i grisgrendte strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kanskje jeg skulle ta meg en tur blant ungkarer i grisgrendte strøk?

Det ville bøte litt på samvittigheten nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

jeg vil tippe at kvinner avgjør hvem som kvinner vil ha som sex partner går ut fra hvem de vil skal utføre en vaginal penetrasjon på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...