Gå til innhold

Shopping i Orlando!


Fandenivoldsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i Orlando for et par år siden, og vi var og shoppa i Florida Mall. Det var helt greit, mye butikker, men som noen sa i den andre tråden, så kan det være en del av litt dårligere kvalitet. Jeg kjøpte noen t-skjorter der, og det tok ikke lang tid før det begynte å gå opp i sømmene under armer osv. (Selv om den dårlige kvaliteten gjaldt mer på Outlets`a)

Vi var også på Orlando Premium Outlets. Her likte jeg meg, for her er ikke butikkene under ett tak. Alle er på et område, men man må ut fra hver butikk og under åpen himmel før man går inn i neste. Florida Mall er et typisk kjøpesenter hvor alt er innendørs, noe som kan bli litt klaustrofobisk for de som ikke er så glad i kjøpesentre. Dette vil sikkert også være fint dersom dere skal ha med dere menn som ikke er så glad i å gå i masse butikker, de har muligheten til å vente ute.

Ellers er det en del outlets på International Drive som noen sa. Vi var ikke innom så mange, men sko ville jeg helt klart vurdert å kjøpe her. Jeg kjøpte meg noen par, og de funker fint enda... :)

Endret av Frøken Freken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til Orlando Premium Outlets som ligger mellom Sea World og Disneyworld. I tillegg vil jeg nevne Belz. Det ligger i enden av International Drive, en kjent gate ved Universal og Sea World. Kjør til enden av veien (ja det er en "endegate") retning Universal, her ligger Belz. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til Orlando Premium Outlets som ligger mellom Sea World og Disneyworld.

Samme her, kom hjem derifra for to uker sia.

Så anbefales Florida Mall. Der er en dag nesten for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...