Gå til innhold

Gardermoen


Nilma

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier lurer jeg på om det er mulig å få en anstendig middag på Gardermoen. Vi har nesten 4 timers ventetid der i morgen, så vi trenger en matbit. Tidligere har vi noen ganger spist pasta, suppe e.l. enten i kaféen ved hovedinngangen eller den like innenfor inngangen til utenlandsterminalen, men ingen av delene har vært noe å skryte av akkurat. :forvirret:

Jeg forventer ikke akkurat gourmetmat på en flyplass, men noe bedre enn det ovennevnte må da være å oppdrive? Tips mottas med takk, det er det samme om det er på innen- eller utenlandsterminalen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, det er ikke spesielt hyggelige spiseplasser på Gardemoen. Du sitter midt i "trafikken" og får ikke matro noen steder, dessverre. Det eneste må være Monolitten, som ligger rett innenfor securitysjekken. Der er det bra mat, men hektisk trafikk pga alle passasjerene som strever forbi.

Radisson SAS serverer god mat, til "gode" priser....

To min. å gå fra flyplassen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på Gardermoen har du Peppes nede i ankomsthallen. Inne på utenlandsterminalen spiste vi på en restaurant med meget god mat og variert meny for et par-tre år siden. Husker ikke hva den het, men den lå ikke så langt fra inngangen. Har du sjekka nettsidene til Gardermoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det er ikke spesielt hyggelige spiseplasser på Gardemoen. Du sitter midt i "trafikken" og får ikke matro noen steder, dessverre. Det eneste må være Monolitten, som ligger rett innenfor securitysjekken. Der er det bra mat, men hektisk trafikk pga alle passasjerene som strever forbi.

Radisson SAS serverer god mat, til "gode" priser....

To min. å gå fra flyplassen....

Det var Monolitten jeg mente, det er der vi som regel har spist, men jeg synes ikke de har særlig god mat. Men SAS var jo ikke så dumt, det har jeg ikke tenkt på. :)

Inne på Gardermoen har du Peppes nede i ankomsthallen. Inne på utenlandsterminalen spiste vi på en restaurant med meget god mat og variert meny for et par-tre år siden. Husker ikke hva den het, men den lå ikke så langt fra inngangen. Har du sjekka nettsidene til Gardermoen?

Lurt å sjekke nettsidene. Den rett innenfor inngangen til utenlandsterminalen er vel den som heter Kon-Tiki. Der spiste vi en gang, men det var i kafé-delen, men jeg hvis jeg skjønner nettsidene rett er der også en restaurantdel. Kan kanskje være forsøket verdt. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innerst på utenlandsterminalen ligger det en sjømatrestaurant. Jeg har ikke spist der selv, men jeg vet at de serverer østers og sushi, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...