Gå til innhold

Hellas og øyloffing


*MEDUSA*

Anbefalte innlegg

Endelig er det bestilt billett til athen i september :)

To herlige uker på loffen rundt på øyene ;)

Har reist innom athen før og alltid hatt en overnatting som egentlig har vert litt bortkastet, og alltid tenkt at neste gang er det rettt på en båt og ut på en øy..

Men flyet lander i Athen kl ett om natten og da er det ikke mye igjen av natten for å hverken sove på et hotell (hvis de slipper oss inn så sent da? tenkte på å booke før vi drar) eller hoppe ombord på en båt :) Blir sikkert halv tre før man er nede i Pireus..

Så det jeg lurer på er om det ikke går båter sent på natten eller går de siste kl22.00? og første båt kl 07.30?

De eneste rutetabeller jeg finner sier det, men kansje noen av dere vet noe annet :sjenert:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fruktfat

da vi var på øyhopping tok vi båt klokka ett på natta, men hvor seint de går vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

For noen øyhoppinger siden var vi i samme situasjon som deg.

Det gikk da ikke busser døgnet rundt til Pireaus, så vi ble sittende og vente på flyplassen. Det var oss og mange mange andre som ventet, så det ble en morsom erfaring. Tok første bussen ned, fant en båt med ledige plasser til ett sted vi ville være, og hoppet på.

Sov en del på båten, og sloknet begge to med en gang vi fant rom der vi endte opp. Det ble en veldig lang reise, men Hellas er alltid verdt det.

Tror imidlertid det nå går busser døgnet rundt, men har ikke inntrykk av at båtene går døgnet rundt. Sist vi var der, for 1,5 år siden, gjorde de heller ikke det. Men ting endrer seg ganske kjapt i Hellas, og det er veldig forskjellig fra høysesong vs lavsesong.

Ville ikke tro det blir noe problem, men ville absolutt ikke kastet bort penger på å bo i Athen for den halve natten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...