Gå til innhold

Hvor mye ser du på tv?


Kaffekoppen

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig hvor mye dere voksne ser på tv. Hvor mye ser barna på tv?

Vi har en tv-dag i uka. Av og til rekker vi nyhetene andre dager. Ikke fordi vi absolutt er mot tv, men vi har ikke tid til å se så mye på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har ikke barn, er bare to voksne menneker, og glor en del på tv.

Vi har en uvane, vi spiser gjerne middag forran tv'n.

Ellers forsøker jeg å se fast en serie på tirsdager og en på onsdager, vi ser en på lørdager, og prøver å huske en på søndager. Ser av og til en film, kan godt glo på tv på fredagskvelden på nrk, og ser altså litt "meningsløst" på tv mens vi spiser middag. (gjerne Simpsons på tv'n da, som min kjære liker)

Så vi ser nok en del tv ja...

Jeg spiser dessuten frokost forran tv'n, så jeg får sett nyhetene i alle fall en gang i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Aldri. TV = makk som sakte fortærer hjernen min.

Helt jævlig å sitte hos tvslavevenner som bare skal sitte og glo, og jeg blir rastløs og sdfh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ganske lite på tv. Mest på fredagskveldene egentlig. Og litt nyheter. Hos oss er det forbudt å spise foran tv. (bortsett fra snop ;-) ).

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke barn her i huset. Jeg og sambo ser nokså lite på TV. I ukedagene blir det som oftest en nyhetssending i løpet av dagen, og så følger vi med på 1-2 serier, som går 1- 2 ganger i uken. I tillegg blir det en del TV- titting på kveldene i helgene.

Jeg synes selv vi ser lite på TV, ift "alle" andre som følger med på den ene serien etter den andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ungdom da, så det er kanskje ikke SÅ rart at vi ser mer på TV enn andre (pga. mer fritid osv). Liker å se på TV hvis det er noe å se på; som Top Model, Dansefeber, gamle episoder av Friends, eller koselige filmer.

Her i huset står TVene alltid på. Men som oftest står de på uten at vi i huset ser på noe spesielt. Jeg pleier å ha på Tv mens jeg leser eller gjør lekser. Og vi spiser som oftest med TVen på.

Men jeg SER ikke så mye på TV, for jeg er som regel ikke hjemme når det jeg vil se er på. Istedet tar jeg det opp på harddisken til DVD spilleren vår og ser på alt jeg har tatt opp på søndagene! Pleier å bli endel ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

det er forskjellig noen dager ser jeg ikke på tv andre dager kan jeg se en 10 timer...men vist jeg skal ta sånn gjenosnitlig så vil jeg si en 1 til 4 timer i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig. Oftest står den bare på selv om jeg ikke ser på den. Det kunne like gjerne vært radioen, men jeg liker lyd. Dessuten kjeder jeg meg lett og må derfor ha alternativer. Men jeg SER vel max på i 3-4 timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye... Ungene ser som regel bare barne-tv. Etter at de har lagt seg blir vi voksne ofte sittende å sløve framfor TV, men vi jobber med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få med meg nyhetene, men det blir med det. Jeg ser derimot mye på mine tv-sierer som jeg har på dvd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ganske mye TV ja :sjenert:

Ingen barn her i huset - og vi koser oss foran tv'n begge to. På lik linje med at andre koser seg med ei bok kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene, og det blir fort til at tv står på hele kvelden. Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis SER på, det er like mye bakgrunnslyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg ser på god morgen norge et par ganger i uka, og så prøver jeg å få med meg dansefeber. Jeg liker ikke å se på tv for jo mer jeg ser på tv jo mer vil jeg se og til slutt ser jeg hele tiden. Nå følger jeg med på et par serier som jeg laster ned.

Ellers kan jeg se på dårlige halvtimes komiserier på søndagene når jeg bearbeider min fyllesyke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lite (etter min menig ihvertfall) maks 4 timer i uka! av og til leier jeg film!

Har ikke barn og bor alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke barn, og ser nok endel på tv. Samboeren min liker å ha det på selvom det ikke er noe å se, men det er ikke jeg tilhenger av. Skulle gjerne skrudd av mer, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke TV, og savner det ikke, heller. Vi er to voksne, ingen av oss hadde TV da vi flyttet sammen, og vi har ikke sett behovet for å kjøpe etterpå. Vi abonnerer på Aftenposten og leser nettaviser, så nyheter får vi med oss uansett. Vi har også en 24" dataskjerm som er super når vi kjøper filmer/TV-serier på DVD. Kikker også på NRK nett-TV en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...