gladidag Skrevet 28. mars 2007 #21 Skrevet 28. mars 2007 Exomega håndkrem fra apoteket er super! ellers liker eg Dior sin og Dove sin nattkrem. Lòccitane er og kjempegod, bodyshop sin almond er grusom, syns lukten er skikkelig kvalm og 8hour cream syns eg er oppskrytt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Decleor sin håndkrem Nourishing comforting hand cream. Hendene blir myke og fine og den er deilig og behagelig og påføre og ha på. Ikke klissete og trekker fort inn. Shea butter handkremen til L'Occitane får du sikkert myke hender av men synest den lukter ekkelt.
Aurela Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 Ville bare si at atrix er noe møkk.. Kjøpte den da den kostet 20 kr (ja, burde sett varsellysene) og den er ekkelt, og føles som om den blir til vann når man smører den ut.. Her er Kvinneguidens lille test (men er ikke enig i resultatet til atrix, den burde fått to..)
Omeg@ Skrevet 7. desember 2007 #24 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns faktisk at vaseline intensive care sin hand&nail lotion er den beste jeg har prøvd. Lukter greit og trekker fort inn.
hilli Skrevet 8. desember 2007 #25 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er enig i at vaseling intensive care og atrix er helt pyton, liker heller ikke dove. Shea butter fra l'occitane(liker ikke de andre derfra) og hemp fra body shop er gode når jeg har veldig tørre hender. Sistnevnte har en sterk lukt, og det samme har håndkremen fra clarins som gjør den skikkelig ekkel. Mitt siste håndkremkjøp er organic olive kjøpt for en billig penge på vita. Den er veldig lett, lukter behagelig og gir passe med fukt. Jeg kommer definitivt til å kjøpe denne igjen. Som storforbruker av håndkrem prøver jeg å finne gode og billige alternativer og da er 100ml til 40kr godkjent.
Nausicaä Skrevet 8. desember 2007 #26 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke så veldig tørre hender, men når de er litt tørre bruker jeg Nivea sin Body & Face cream på tube. Billig - 19 kr på tilbud på H&M, og har bare en mild og lettparfymert duft. Ikke tester Nivea på dyr heller.
CosiFanTutta Skrevet 9. desember 2007 #27 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har endelig funnet min favoritt : Allesandro Cream rich Den lukter fantastisk og hjelper virkelig på tørre hender! Håndkremen fra Dior (med rosa kork) er også veldig bra!
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2007 #28 Skrevet 9. desember 2007 Ahava håndkrem ( www.ahava.no, og helsekost) er i særklasse. Luksus for hendene!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #29 Skrevet 17. desember 2007 Er ikke spesielt fornøyd med L'Occitane sin (shea butter), fordi den tørker ut hendene mine. Om det er den sterke parfymen eller noe annet, vet jeg ikke. Den gir masse fukt i begynnelsen (f. eks. hvis jeg tar den på om kvelden), men senere (neste morgen) er hendene tørrere enn utgangspunktet. Man blir lett lei og kvalm av lukten. Neutrogena sin håndkrem er relativt god. Den gir bra med fukt, og den lukter behagelig. Den er ikke spesielt dyr (husker ikke prisen for øyeblikket).
Gjest Linn24 Skrevet 17. desember 2007 #30 Skrevet 17. desember 2007 hemp håndkrem og africa spa wisdom hand & feet lotion fra the body shop er å anbefale.
Meaty Skrevet 19. desember 2007 #31 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har utrolig tørr hud som føles et nummer for liten hvis jeg ikke smører meg. Jeg bruker Carbaderm uten parfyme, den har de på apoteket. Den er passe fet uten å være klissete. 150 ml koster rett under 90 kr.
Gjest Solsikke Skrevet 20. desember 2007 #32 Skrevet 20. desember 2007 Jeg er veldig fornøyd med Alessandro Hands Up! Cream Rich anti aging, som jeg kjøpte på tax free. Har ikke sett den noen andre steder.
CosiFanTutta Skrevet 21. desember 2007 #33 Skrevet 21. desember 2007 Hei Solsikke Helt enig!! Alessandro får du hos Esthetique parfymerier eller på Esthetique nettbutikk. De har utrolig mange flotte produkter for hender og negler - jeg er hel-frelst :o) http://nettbutikk.esthetique.no/?elm=3
Gjest Solsikke Skrevet 21. desember 2007 #34 Skrevet 21. desember 2007 Hei Solsikke Helt enig!! Alessandro får du hos Esthetique parfymerier eller på Esthetique nettbutikk. De har utrolig mange flotte produkter for hender og negler - jeg er hel-frelst :o) http://nettbutikk.esthetique.no/?elm=3 Takk for tipset, da skal jeg kjøpe den der neste gang jeg er tom
Wonders Skrevet 27. desember 2007 #35 Skrevet 27. desember 2007 http://images.google.no/images?gbv=2&s...27Occitane+hand denne blå er helt konge, til og med pappa har denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå