Gå til innhold

bulgaria


elida

Anbefalte innlegg

Lurer på å hoppe på en ukes tur til Sunny beach i Bulgaria til sommeren. Noen som har erfaringer derfra, er plassen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i området der to ganger i løpet av mitt korte liv. Men ikke nøyaktig i Sunny Beach. Skal visst være flott der, men er litt av en Party-by. Så hvis det er det du vil ha er det bare å dra. Hvis du vil på et roligere sted.. så kanskje ikke..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i området der to ganger i løpet av mitt korte liv. Men ikke nøyaktig i Sunny Beach. Skal visst være flott der, men er litt av en Party-by. Så hvis det er det du vil ha er det bare å dra. Hvis du vil på et roligere sted.. så kanskje ikke..?

Vi er en familie med 3 barn så mye festing er vi ikke ute etter :)

Men vi er nok litt sein med bestilling, det meste er oppbestillt. Får satse på at det ikke er alt for mye støy der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint i Sunny Beach, og ja, det er et party-sted. Men det er stor forskjell på hotellene. Noen hoteller er veldig rolige, andre steder har de nattklubb i underetasjen. Sjekk på nettet eller med reisebyrået hvilke hoteller som er anbefalt for barnefamilier. Jeg har ingen spesielle hoteller å anbefale, for vi har egen leilighet. Men ett som jeg har sett, og som ser kjempeflott ut, heter Victoria Palace og ligger midt på Sunny Beach. Tror Apollo bruker det hotellet.

Dersom du reiser dit, anbefaler jeg deg å ta bussen til Nessebar. En nydelig gammel landsby med masse flott arkitektur og mange deilige restauranter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Sunny Beach (Blue Star Majestic - Star Tour) i uke 29. Gleder meg masse!

De har badeland der da! Og er visst ikke så langt Nessebar (30 min ca) som er mer kultur enn sjølve Sunny Beach om jeg har skjønt ting rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Har vært i Sunny Beach to ganger tidliger.. Første gang i 95...andre i 2005.

Gjett om det var stor forskjell da..hehe. Kjente meg ikke igjen jeg!!!!

Om noen uker går turen ned dit igjen! Og vi gleder oss noe innmari!

Sist bodde vi på Hotel Chaika Beach-ett alldeles nydelig hotel! God mat og god service! :)

I år skal vi prøve Majestic..ser veldig bra ut, men vet mange ifjor var svært misfornøyd med at ikke alt er 100%ferdig.. Satser på at de har fått gjort litt på ett år..hehe.. :-)

I 2005 reiste jeg samme med mine to barn og min mor.

Og jeg har ingen problemer med å anbefale dette stedet til andre barnefamilier. Vi koste oss alle sammen. En utrolig nydelig sandstrand, langgrunn...

Og Nessebar er ett must! Facinerende liten by som en bare MÅ få med seg!

Kunne tenkt meg å dra til Sozopoli år, tror det er Bulgarias eldste by. Mener det er utflukter dit, var der i 95, og kunne tenkt meg å besøkt stedet igjen :)

Ellers er det sinnsykt mye å shoppe.....Så utrolig gøy det var.. Kunne kjøpe det en ønsker seg-uten ett snev av dårlig samvittighet..hehe.

Og må jo bare si at jeg faktisk er strålendes fornøyd med kvaliteten på klærene jeg kjøpte der..... "diesel"-hettegensere er like fine i dag, samme med "adidas"-joggedresser...helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal vi prøve Majestic..ser veldig bra ut, men vet mange ifjor var svært misfornøyd med at ikke alt er 100%ferdig.. Satser på at de har fått gjort litt på ett år..hehe.. :-)

Dit skal vi og! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...