Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Har kikket og kostet, og hostet og harket, men intet resultat. Jeg er redd dette greiene her forblir et mysterium gitt :tristbla:

Ja, ja da nyttet det ikke å prøve seg som spådame.

Men du fikk i alle fall tørket støv. :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmmm, pengene var der, men forsvant ut på et feiebrett sammen med støvet ved en tidligere kostekampanje?

*hjelpsom* ;)

Ja, ja da nyttet det ikke å prøve seg som spådame.

Men du fikk i alle fall tørket støv.  :klappe:

Det som er problemet med spåing er at det er umulig, jeg antar at "spåing", og "synskhet" er noe som ligger i det samme område i hjernen som har med religiøsitet å gjøre.

Forsvant ved en tidligere kostekampanje....Nei det var før jeg gjemte pengene.

Jeg regner de vel ikke som tapt, men de er så til de grader godt gjemt at det er ikke sikkert det blir meg som finner de, eller kanskje en dag sånn ca. år 2012 så leiter jeg etter noe annet jeg har gjemt og så finner jeg pengene.

Jeg er jo gjemmemannen, men føler meg ikke tilfreds med det, og nå har jeg så jævla dårlig med penger, jeg har drive litt med sigarimport litt sånn på si, hadde bare en kunde, en som drev en stor restaurant i en by i nabofylket, og jeg tjente en sånn ca. 6000,- i måneden, han gikk dundrene konkurs og på samme tida skjedde det flere tragedier i livet til han hyggelige karen, jeg kjenner han godt sjø, jada, så nå får han av de sigarene jeg har igjen til eget bruk gratis, han gikk fra mangemillionår til blakk raka fant på no time. Skikkelig trist det der.

Jeg har ei cubansk venninde som har sendt sigarene, hun har en nabo tvers over gangen, ei jente i slutten av 20-årene som har "fast følge" med en franskmann i 70-åra som kommer over Atlanteren flere ganger i året.., han må jaggu meg være sprek både her og både der.

Jaja, hva ville jeg egentlig mer si...det var godt å få sopa over det i stua, der er blitt så fint at det er en fryd, så nå er det bare for gjestene å komme.

Stig på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...