Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke forskjell på det å spå og det å være synsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja det er en forskjell

ja det er det jeg mener også.

det er mer mellom himmel og jord enn det folk flest tror, det er bare hvordan det blir lagt frem om folk tror på saker og ting... :forvirret:

Skrevet (endret)

HeidiO, jeg har gjemt 14 000 som jeg ikke finner. Hvor bør jeg lete?

Greier du den skal jeg begynne å tro på synskhet. :) også skal du få 5000.

Endret av mr. louis
Gjest HeidiO
Skrevet
HeidiO, jeg har gjemt 14 000 som jeg ikke finner. Hvor bør jeg lete?

Greier du den skal jeg begynne å tro på synskhet.  også skal du få 5000.

*Ler*

Har du gjemt dem? Eller mistet dem? Lenge siden?

Gjest King James
Skrevet

jeg lurer mer på hvordan man greier og miste 14.000

Skrevet
jeg lurer mer på hvordan man greier og miste 14.000

De er ikke mistet men gjemt på en så usannsynlig plass at ikke jeg finner de, og her er et gårdshus, garasjer og uthus, plenty av plasser de kan være.

Skrevet
*Ler*

Har du gjemt dem? Eller mistet dem? Lenge siden?

Har gjemt den for ca. halvannet år siden.

Gjest HeidiO
Skrevet

Dette hørtes jo bare rart ut, hvem er det som gjemmer 14 000 da, og glemmer det? :klø:

Var du full eller noe?

Men hvis dette er sant, jeg tipper tapet bak en litt eldre kommode/skapseksjon :ler: Inngraveringer frempå. Type gammeldags møbel ;)

Skrevet (endret)
Dette hørtes jo bare rart ut, hvem er det som gjemmer 14 000 da, og glemmer det?  :klø:

Var du full eller noe?

Men hvis dette er sant, jeg tipper tapet bak en litt eldre kommode/skapseksjon :ler: Inngraveringer frempå. Type gammeldags møbel ;)

Nei, jeg hadde endel penger liggende som jeg gjemte på noe jeg trodde var en lur plass, jeg var som vanlig klin edru, men jeg har dårlig konsentrasjonsevne, det er nok der det ligger. Har ikke adhd, men dårlig konsentrasjomsevne.

Skal lete de stedene du sier senere i dag :)

Endret av mr. louis
Skrevet
Nei, jeg hadde endel penger liggende som jeg gjemte på noe jeg trodde var en lur plass, jeg var som vanlig klin edru, men jeg har dårlig konsentrasjonsevne, det er nok der det ligger. Har ikke adhd, men dårlig konsentrasjomsevne.

*venter spent på at Mr. Louis finner pengene sine bak gammeldags kommode* ...eller?

Gjest HeidiO
Skrevet

*Ler*

Ja, er faktisk ganske så spent selv egentlig. Pleier ikke akkurat å teste evner på ett åpent forum, og selvsagt kan jeg ta feil. Men what the heck- noe moro må man jo ha! :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Bare innrøm det, du er en rotekopp :ler:

Venter spent her! Er nok litt redd for at du ikke finner de der ja... Det kan ikke være noen som har stjelt de?

Skrevet

Hadde jeg gjemt 14.000,- så hadde jeg hverfall i glemt hvor de var, hadde jeg hatt så mye penger jeg kunne gjemme da........

Skrevet
Dette hørtes jo bare rart ut, hvem er det som gjemmer 14 000 da, og glemmer det?  :klø:

Var du full eller noe?

"Tapet", mener du at jeg kan ha tapet dem fast bak en gammel kommode?

Nei det har jeg aldri gjort, men du er faktisk for meg overaskende nær for jeg har gjemt penger og medisiner i gamle møbler, skap med inngraveringer. Og javisst er det sant, og Chrizzy, ja jeg er en gedigen rotekopp, det har jeg vel alltid vært, en av de værste på den fronten :)

Det er jo en lommemann og bukseman (tror jeg), og sånn, men jeg er gjemmemannen, men vanligvis har jeg funnet det jeg har gjemt.

Akkurat nå er jeg faktisk i ei gedigen pengekrise, jeg sa jeg ikke var opptatt av penger og det er jeg ikke vanligvis, men nå er det dårlig stell til skattepengene kommer, lurer opå når det er gitt.

Men hvis HeidiO tar en ny titt i krystallkula :) si kan det kanskje bli litt orden i økonomien, dog, meg og orden er vel kanskje to uforenlig ting er jeg redd, men kanskje kanskje.

Skrevet
Det kan ikke være noen som har stjelt de?

Sannsynligheten for det er minimal, Chrizzy, nei det tror jeg ikke altså..

Skrevet
*venter spent på at Mr. Louis finner pengene sine bak gammeldags kommode* ...eller?

Ikke noe suksess enda, Meaty.

Gjest HeidiO
Skrevet

Fortsett og let i disse skapene dine. Ser for meg et brunt skap med inngraveringer frempå jeg altså... Høyden på skapet er litt over brysthøyden min, og jeg er ca. 170 høy. Må ligge der en eller annen plass :)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Fortsett og let i disse skapene dine. Ser for meg et brunt skap med inngraveringer  frempå jeg altså... Høyden på skapet er litt over brysthøyden min, og jeg er ca. 170 høy. Må ligge der en eller annen plass :)

Spennende :)

Skrevet
Fortsett og let i disse skapene dine. Ser for meg et brunt skap med inngraveringer  frempå jeg altså... Høyden på skapet er litt over brysthøyden min, og jeg er ca. 170 høy. Må ligge der en eller annen plass :)

Jaaa, men de skapene jeg har er gjennomsøkt både av meg og ex-madammen, og hun er dyktig til å lete.

Jeg trodde jeg hadde lagt de under noe ved under uthuset, der hadde jeg og en gjemmeplass, men de var ikke der. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...