Gå til innhold

Fetisjer , hvilke har dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Lance Legstrong
Skrevet
ehm......... MANNERUMPER!!!!!!! :hoppe:

Okei, mange av dine medsøstre som deler den, har også vært sammen med jenter som er opptatt av rumpa til kjæresten. Jeg elsker å bli strøket på rumpa, finner de ganske så opphissende. Ikke ris og spanking og sånn men mer som kjærtegn som f.eks. på brystkassa eller lårene for den del. Problemet er vel at jeg etterhvert erfarer at jenter som har en fetisj for rumpa til gutten er mest opptatt av å beskue den (og kanskje gripe godt tak under samleie) men ellers er det dålig med kjærtegn der....... synd synes jeg. Er jenter bare sånn? Kanskje rumpa mi ikke var bra nok? Siden jeg er misfornøyd her, burde jeg blitt homo? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest FeetLover2
Skrevet
kjærsten min elsker føtter og tær! så jeg har lært å legge meg i selen - det gjelder å ha noe lekkert  :wink: å by på  :wink:

Now you're talking!

Samma her, jeg digger også føttene til kjæresten min, slikker dem, suger på dem og stryker på dem, ofte og mye ;) Hun har virkelig lært seg å sette pris på dette etter en noe treg start men nå er det blitt en viktig del av forspillet vårt og det synes jeg er kanonbra :sjarmor: Hun digger også en "vanlig" fotmassasje for komfortens skyld som ikke resulterer i noe mer, og det gjør jeg gjerne for hver gang får jeg en halvstiv i buksa og det er deilig å kjenne at jeg vokser når jeg tar på kjæresten min :)

Gjest røde Roger
Skrevet

Litt sure pikeføtter er det beste jeg vet. Men de må ikke være veeeldig møkkete da.

Gjest Gjest_Legolas_*
Skrevet

Hvilken fetish har dere, eller hva liker dere på kroppen, eller andre ting? :lol:

Skrevet (endret)

Lakk, latex, PVC, nylon, sko.... ;)

Endret av FrøkenJuliet
  • Hjerte 1
Skrevet

En bred brystkasse, og armhulen til en veltrent mann. Hvis mannen i tillegg er utstyrt med et par nydelige øyne......... Sukk! Er sykepleier, og ser noen slike prakteksempler av og til.... Bare synd man er gift.....

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Tenner på kraftige, velpleide mannehender! Og fotballdommere! Sikle! :sjarmor:

• 1 måned senere...
Skrevet
Vet ikke helt om det kan kalles en fetisj, men jeg er veldig glad i god mat og ryddige rom. Og menn med krøller...

Gå og rydd rommet ditt!!

Gjest holdermeg
Skrevet

Jeg liker å holde meg og ikke gå på do og tisse, å ha en full blære gjør meg bare hel tent. :):)

Jeg sitter faktisk nå og prøver å sette ny pers, har ikke tisset siden ca 02 lørdag natt og jeg skal prøve og holde meg 40 timer.

Min gamle rekord er på 32 timer, men nå er jeg sikker på at jeg skal klare å slå den.

Skrevet

holdermeg, når du tisser blod gunnet infeksjonen du kommer til å få av det, må du huske å ta bilder og legge ut her da :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Synes ikke det er en fetish da, for meg er det jo helt normalt da..

Boots, bomber jakke/Fred Perry, bleeched jeans, kort-kort hår, tattoveringer...mamma mia!!

Trenger vel ikke si min nåverende beundring ser slik ut -det gud har skapt er bra og det han selv har skapt er bra!

Gjest holdermeg
Skrevet

Towelie:

Hvor har du dette med at man tisser blod av å holde seg fra?

Jeg vil jo tro at kroppen er laget slik at man kommer til å tisse på seg, før det evt skulle komme til skade.

Man kan jo ikke holde pusten til man kvelses heller, så det blir jo på samme måten med å holde seg.

Skrevet

Ser det er flere som liker det jeg gjør. Må presisere at det er ekte uniformer jeg tenner på da. Ikke sånne jallafeike, som ser ut som om de kosta 9,50. :ler:

Å bli dominert er noe jeg fremdeles drømmer litt om. Kan selv være dominant av og til, men håper på å bli dominert en gang. Kanskje det skjer hvis jeg og mannen en dag finner ut at vi vil prøve partnerbytte? ;)

Skrevet

Jeg har en fetisj for å prøve å ha sex med dama mens hun sover (med hennes tillatelse selvsagt). Se hvor langt jeg kommer før hun våkner, om hun lager lyder o.l. Greide en gang å gjennomføre 2 samleier og gi henne en oral-orgasme samme natta. Hun fortalte meg dagen etter at hun hadde drømt hun onanerte. Jeg var sikker på hun hadde våknet, siden hun ble svært delaktig.. hehe, jeg tror faktisk jeg aldri har gitt henne en så bra orgasme, den varte i minst 5-6 minutter.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...