Gå til innhold

Fetisjer , hvilke har dere.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fetish for ubetalte regninger. Ingenting er så sexy med en hel bunke med purringer og inkassovarsler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg liker:

Uniformer som lyser litt autoritet. Militær/politi.

Å bli bundet/kontrollert, og gjerne få et rapp på baken. (Mannen min er desverre ikke en som føler seg så komfortabel med å ta på seg rollen som dominant i senga. :( )

Hår på brystet! :sikle:

Enig i dette. Menn i uniform, som i tillegg tar kontroll og beordrer meg til hva jeg skal gjøre er perfekt.

Skrevet

Enig i dette. Menn i uniform, som i tillegg tar kontroll og beordrer meg til hva jeg skal gjøre er perfekt.

Mmmmm, her snakker vi ja!:-)

Gjest Nattsol
Skrevet

En dau rev føler seg sikkert ikke naken likevel .... :tunge1:

Det er viktig å ha i bakhodet at folk ikke velger selv hva de vil tenne på! Selv om det er svært lite politisk korrekt å tenne på pels, er det faktisk veldig utbredt. Og de pelsfetisjistene jeg har vært borti har hatt veldig konkrete meninger om temaet. Så jeg tror de vet mer om dyrevern og "riktig" pelsdyrhold enn den gjengse nordmann.

Gjest Gutt16stavanger
Skrevet

Jeg tenner på masse.

Piss, hår ( Hår på fitta, kanskje bittelitt under armen ), mulatter, svarte, asiatiske, eldre ( 30-60 år ) og masse annet.

G16

Skrevet

Grøss *ser for seg 16-årig gutt som knapt har fått kjønnshår som har seg med en 60-årig kvapsete tannløs dame* :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet
Grøss *ser for seg 16-årig gutt som knapt har fått kjønnshår som har seg med en 60-årig kvapsete tannløs dame* :kvalm:

Hmm. Jeg er faktisk ferdig med puberteten. Da snakker jeg om hårvekst. Du hadde kanskje knapt fått kjønnshår som 16-åring, og det er greit. Ingen dømmer deg. Vi føler med deg.

Jeg tenner da ikke på tannløse 60 åringer. De må jo være fine og se på. Derfor jeg tenner på de - det finnes ikke mange av de.

Gjest Anonymous
Skrevet
Piss? Så najs!  :ler:

Ja, det er det. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Hmm. Jeg er faktisk ferdig med puberteten. Da snakker jeg om hårvekst. Du hadde kanskje knapt fått kjønnshår som 16-åring, og det er greit. Ingen dømmer deg. Vi føler med deg.

Jeg tenner da ikke på tannløse 60 åringer. De må jo være fine og se på. Derfor jeg tenner på de - det finnes ikke mange av de.

Det er da ingenting å "føle med" jævlig stress denne barberinga >:---O

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er jo en edderkopp, så ja, det er stress for deg. Men for vanlige folk uten hår på hele kroppen ( eller, masse hår ) er det ikke bra å nesten ikke ha kjønnshår når du er 16.

Skrevet

jøsses her har jeg ikke skrevet.

Jaja da får det gå som det går:

Min fetish er BDSM. Jeg er da switch, dvs både dominant og submissiv. Innenfor BDSM liker jeg mye rart. Men det er vel følelsen det kommer mest ann på.. VAnskelig for andre å forstå dette vil jeg tro, dvs de som ikke holder på med dette selv.

Ei venninne av meg skrev dette:

Det er friheten til å kunne ta valg. For også en sub gjør jo egentlig det, selv om valget er å gi fra seg muligheten til å ta valg. Det er fremdeles en bevist avgjørelse. Jeg kan slappe av, fordi jeg vet at jeg har gitt fra meg det ansvaret en stund. Jeg kan også velge å ta det tilbake. Velge å stoppe alt, bare med et ord eller to.

Det er også friheten til å kunne stole på noen. Helt, og uten noen form for tvil. Jeg ser på BDSM nesten som en erstatning for religion, for en BDSM-seanse blir for meg nesten som en religiøs opplevelse. Den fantastiske gleden når man får ros for å ha vært flink... Smerten, straffen, som man vet man fortjener, som man lengter etter... Takken etterpå, takk for slagene, takk for ydmykelsen. Den Dominante er Gud da. Uansett hva han sier, så må jeg adlyde. Er han glad, er jeg glad, er han trist, er jeg trist. Det er ingen rom for tvil, for jeg vet at det han gjør er riktig. Han vil alltid gjøre det som er best for meg, selv om jeg kanskje ikke innser det selv. Å legge livet mitt i en annens hender er den største tillitsærklering noen kan få.

BDSM er frihet fra hverdagen. Om sjefen ikke er fornøyd med meg, om husleia ikke er betalt, om leiligheten min er rotete eller været ute er surt og kaldt og familien maser fordi jeg ikke har besøkt dem på flere måneder... Ingen ting betyr noe. Jeg kan slippe det, og bare flyte vekk.. Til et sted der bare jeg og Han eksisterer. Der Hans ønsker er alt som betyr noe, og der følelsene i min egen kropp er alt jeg kjenner og bryr meg om. Det er forløsende, befriende, og nettopp derfor kommer tårene så lett. Alle spenningene man går og bærer på, fra hverdagens stress og mas, får et utløp. Etterpå er jeg avslappet, rolig, men samtidig rystet, for jeg vet ikke hva som skjer med meg. Jeg har ingen kontroll over det. Spesielt smerte har denne effekten på meg.

Sånn sett er BDSM terapi.

Det er også en annen form for frihet. Frihet fra samfunnet. I enhver sammenheng der BDSM er involvert er vi egentlig alle like. Om vi er tynne eller tykke, liker pop eller black metal, er fra Norge eller India, er 20 eller 50, tjener 20 000 i året eller 2 millioner, ingen ting av dette betyr noe. Vi har alle et felles utgangspunkt, et felles samtale-emne, noe som knytter oss sammen. Vi behøver ikke lengre bry oss om hva andre tenker om oss, om andre dømmer oss eller ser ned på oss på grunn av det vi liker.

Frihet. Det er alt som egentlig betyr noe. Alt stammer opprinnelig derfra, tror jeg... Frihet.......

Flere ord er overflødig. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Du er jo en edderkopp, så ja, det er stress for deg. Men for vanlige folk uten hår på hele kroppen ( eller, masse hår ) er det ikke bra å nesten ikke ha kjønnshår når du er 16.

:ler: Nei den var NESTEN morsom du! :tunge1: Faktisk litt for tørr humor etter min smak.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Nei den var NESTEN morsom du! :tunge1: Faktisk litt for tørr humor etter min smak.

Jeg har tørr humor. Bedre enn ingen humor!

Gjest gjest1
Skrevet

Jo men det var da måte på også da! Nei huff nå ødelegger vi tråden med våre hylende morsomheter her!

Gjest ROGER POLLLTI
Skrevet

Slanke jenter med lett syrnede føtter. Pike/dameføtter er det råeste innen tenning syns jeg.

Gjest Gjest nååå
Skrevet

Jeg får alltid orgasme når jeg tenker at jeg blir voldtatt av en stygg ekkel feit mann... Seriøst!! Er jeg unormal??

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Min greie er jenter med en velutviklet klitoris. Blir helt mo i knærne hvis jenta har en Big Clit. Har kun møtt to jenter i livet mitt som har vært skikkelig utstyrt, ca. 2-3 cm. Den ene er jeg gift med nå. Min erfaring er at jenter med en stor klitoris lettere får orgasme enn en med en liten. Jeg er 49 og har hatt noen å sammenligne med.

Gjest Gjest_søtnos_*
Skrevet

har alltid hatt en sær ting med urbefolkningsgrupper; har ikke peiling på hva det er, men syns inuitter, samer og indianere er utrolig sexy :rodme:

(av en eller annen merkelig grunn kommer islendinger, færøyinger, shetlendere og enkelte skotter også inn i denne gruppen, tror det må være tanken på rå "natursex" som tenner :D)

ellers tenner jeg veldig på å bli dominert; dessverre er min kjære altfor snill :sjenert::(

det der med uniformer har jeg aldri skjønt.. ihvertfall ikke de der hvite amerikanske - det ser jo bare teit ut!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...