Gooodie Skrevet 1. oktober 2011 #241 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg tilhører den seksuelle underklassen. Jeg er snart 30 år har aldri rørt eller blitt rørt av det motsatte kjønn. Det er selvfølgelig fordi jeg har lav seltillit, ingen sosiale antenner, er deprimert osv. Det kjennes noen ganger ut som om jeg lever i en vond drøm som jeg bare vil våkne fra. Det burde seriøst eksistert ett tilbud om sexterapi eller noe lignende her i landet. Det ville hjulpet meg ut gropa og sikkert mange andre også. Det er ikke noe problem kompis! Du trenger bare å komme deg ut av huset og ta initiativ. Det er en hel haug med villige jenter der ute, jenter som venter på DEG. Det handler bare om å organisere ting så du treffer jenter som er interesserte, si helt ærlig at du er interessert i de jentene du syns er interessante (og gjerne hvorfor), og noen av jentene kommer til å vise interesse tilbake. Og så er det bare å spørre om hun vil bli med hjem en tur. kysse henne og kose med kroppen hennes og så tar driftene over og ting skjer naturlig. Dere menn som sliter med dette trenger rett og slett å få ut fingern! Jentene venter på dere, men som mann er det din jobb å ta initiativ. Hvis du ikke tar initiativ er det tydeligvis ikke så viktig for deg. "Lav selvtillit" kan du bare drite i. Det er en illusjon. Hvis du tror på det blir det sannt, hvis du ler av det får du deg en god latter før du går ONWARDS! Er du interessert - kjør på! Noen av jentene kommer til å være interessert i deg også. Og så kommer dere til å ha det fint sammen. Mer komplisert trenger det ikke å være! 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #242 Skrevet 1. oktober 2011 Det er ikke noe problem kompis! Du trenger bare å komme deg ut av huset og ta initiativ. Det er en hel haug med villige jenter der ute, jenter som venter på DEG. Det handler bare om å organisere ting så du treffer jenter som er interesserte, si helt ærlig at du er interessert i de jentene du syns er interessante (og gjerne hvorfor), og noen av jentene kommer til å vise interesse tilbake. Og så er det bare å spørre om hun vil bli med hjem en tur. kysse henne og kose med kroppen hennes og så tar driftene over og ting skjer naturlig. Dere menn som sliter med dette trenger rett og slett å få ut fingern! Jentene venter på dere, men som mann er det din jobb å ta initiativ. Hvis du ikke tar initiativ er det tydeligvis ikke så viktig for deg. "Lav selvtillit" kan du bare drite i. Det er en illusjon. Hvis du tror på det blir det sannt, hvis du ler av det får du deg en god latter før du går ONWARDS! Er du interessert - kjør på! Noen av jentene kommer til å være interessert i deg også. Og så kommer dere til å ha det fint sammen. Mer komplisert trenger det ikke å være! Må bare si at dette var utrolig bra skrevet, og jeg er mye enig her ja. Mann på 23 som har slit mye med forskjellig. Fikk mitt første forhold og ligg for 2 år siden, og jeg har ikke hat noe annet utenom det. Men så har forholdet vart helt opp til nå da. Men jeg er dog også empatisk, for jeg vet det ikke alti er bare å "ha selvtillit". Det er noe en må jobbe med, men helt oppnåelig da, opp til deg selv. Men ja det er også følelsen at hvis damer er ute etter et ligg, går de virkelig for hvem som helst ? Da mener jeg, kommer ikke badboysa først i rekka da ? Hm åssen skal jeg formulere meg. Okay, her snakker vi ikke om forhold, men ut på byn å få seg noe. Så damene er på byn og ute etter et ligg, hvorfor skulle de gå for noe "mindre" enn de kan få ? Når det bare er snakk om et knull, så tar de vel klart de største og beste ? Hvorfor skulle de si "faen jeg har løst på et knull, men jeg tar han der karn jeg liker han, så fin personlighet." Det har jo ingen ting å si om det bare er et knull. Håper du forstår tankegangen min.
womenwomen Skrevet 3. oktober 2011 #243 Skrevet 3. oktober 2011 Hvis verden var slik at damer ikke hadde sex med menn som ikke var snille, ville verden raskt endret seg til det bedre. Drittsekkene måtte skjerpet seg noe voldsomt. I dag er det motsatte i ferd med å skje. Flere og flere menn skjønner at det ikke fungerer å være snill, men at det hjelper å behandle damer dårlig. Bestselgeren the Game lærer menn hvordan de skal bli drittsekkplayers og horder av amerikanske menn går på workshops for å lære akkurat det. Det igjen er med på å skape en generell sjekkekultur hvor det er slik amerikanske menn (og snart norske) menn ter seg ovenfor damer i sin alminnelighet. I tråd med dette brer det seg en økende forrakt blant menn ovenfor kvinner på grunn av dette. Når det du får ved å oppføre deg anstendig er avvisninger og å måtte ta til takke med å være den trygge, men ikke så seksuelt interesante kjæresten blir du lett sint på kvinner og mister respekt for dem når det kommer til seksualitet. Jeg har merket en voldsom økning i oppfordringer til å sjekke som en dritsekk og å sette damer "på plass" gjennom drittsekkoppførsel blant menn jeg kjenner. Med dette følger ofte nedlatende oppførsel dagen derpå. Noe ala den typen nedlatende oppførsel ovenfor kvinner som rappere glorifiserer, er i ferd med å bli et ideal som en motreaksjon og forsvarsmekanisme. Ved å ha mest sex med badboys sørger kvinner for at verden ikke blir så bra som den hadde blitt hvis de hadde endret seg og de er i ferd med å gjøre den til et svært mye værre sted å være. Spesielt for dem selv. Ens egen atferd skaper motreaksjoner. Å få i pose og sekk lar seg sjelden gjøre i lengden. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg hverken sex eller damer, men jeg allikevel irriterer det meg meg kraftig at kvinner i så stor grad har et så idiotisk attraksjonsmønster og glorifiserer og belønner dårlig oppførsel. Etter hvert har jeg utviklet en viss skadefrohet ovenfor de tårrene som kvinner feller når badboyen behandler dem for dårlig, eller når de ikke klarer å oppretholde strategien med å bare ha ons med badboys og allikevel blir forelsket. De får som fortjent som min mor sier. Min mor mener også at kvinner som har et slikt tenningsmønster er seksuelt underutviklet og at man ved fult utviklet seksualititet har den største tenningen og den største kjærligheten med en person som er bra for en. Hun har selv hatt sin voldsomste lidenskap med en meget snill og sunn mann. Hun sier at hvis man ikke finner større spenning i et interesant menneske som kan utfordre deg til å vokse, enn i en person som bare er spennende fordi han gir faen i deg, så er du emosjonelt dum. Sunne intelektuelt stimulerende menn gir henne langt mer spenning en platte utelivsrotter med lav selvfølelse og stort ego. At lav selvølelse og problematisk eller manglende farsfigur er utbredt blant de mest aktive badboysjentene backer opp synet hennes. Det er på tide at de kvinnelige seksuelle neandertallerne å utvikle en ordentlig seksualitet. Vi er ALLE neandertalere innerst inne, det ER våre urgamle instinkter som styrer valget ofte av en sex partner og valg av en mann / kvinne.Ofte basert på et meget godt utseendet,bra kropp , stor deilig penis eller høy grad av selvsikkerhet og en sexuelt attraktiv oppførsel og spesiell god non verbal kommunikasjon mellom en mann og en kvinne. Penger / status tenner jeg ikke direkte på.Nytter ikke om fyren er stygg og lite tiltrekkende. Man kan kalle tiltrekning og sterk sexuell kjemi fysisk og psykisk for mange ting.Vi kan kalle det for et penere ord.Gjerne kjærlighet eller forkjærlighet for en spersiell mann eller kvinne.Som ofte oppstår forde han/hun har egenskaper og utseende og adferd som vi tenner på automatisk. Den biologiske meningen med å ha sex, er jo å produsere avkom.Selv om VI ikke tenker slik i gjerningsøyeblikket.Så er vi alle utstyrt med instinkter for hvem vi kan få " vakre og vellykkede barn med ".Det sies at EKTE kjærlighet gir VAKRE BARN. ¨Så det er en evolusjonsmessig viktig grunn for å følge sitt hjerte og sine instinkter i valg av sexpartner og kjæreste. Du kan ikke klandre kvinner for at de vil ligge med en pen og attraktiv mann som tenner dem fysisk ? Du ville som mann også helst valgt en attraktiv pen kvinne .Fremfor en mindre attraktiv kvinne/mann. Millioner av år med evolusjon og dypt forankrede instinkter.Er vi alle uskyldige offre for.Så vi er nok ALLE litt neandertalere innerst inne.I valg av sex partnere og kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #244 Skrevet 3. oktober 2011 Vi er ALLE neandertalere innerst inne, det ER våre urgamle instinkter som styrer valget ofte av en sex partner og valg av en mann / kvinne.Ofte basert på et meget godt utseendet,bra kropp , stor deilig penis eller høy grad av selvsikkerhet og en sexuelt attraktiv oppførsel og spesiell god non verbal kommunikasjon mellom en mann og en kvinne. Penger / status tenner jeg ikke direkte på.Nytter ikke om fyren er stygg og lite tiltrekkende. Man kan kalle tiltrekning og sterk sexuell kjemi fysisk og psykisk for mange ting.Vi kan kalle det for et penere ord.Gjerne kjærlighet eller forkjærlighet for en spersiell mann eller kvinne.Som ofte oppstår forde han/hun har egenskaper og utseende og adferd som vi tenner på automatisk. Den biologiske meningen med å ha sex, er jo å produsere avkom.Selv om VI ikke tenker slik i gjerningsøyeblikket.Så er vi alle utstyrt med instinkter for hvem vi kan få " vakre og vellykkede barn med ".Det sies at EKTE kjærlighet gir VAKRE BARN. ¨Så det er en evolusjonsmessig viktig grunn for å følge sitt hjerte og sine instinkter i valg av sexpartner og kjæreste. Du kan ikke klandre kvinner for at de vil ligge med en pen og attraktiv mann som tenner dem fysisk ? Du ville som mann også helst valgt en attraktiv pen kvinne .Fremfor en mindre attraktiv kvinne/mann. Millioner av år med evolusjon og dypt forankrede instinkter.Er vi alle uskyldige offre for.Så vi er nok ALLE litt neandertalere innerst inne.I valg av sex partnere og kjæreste. jada, men forklar hvorfor en jente blir sammen med en type om hun ikke vil ha sex da.. du sier de tiltrekkes sexuelt i valg av partner.
womenwomen Skrevet 4. oktober 2011 #245 Skrevet 4. oktober 2011 jada, men forklar hvorfor en jente blir sammen med en type om hun ikke vil ha sex da.. du sier de tiltrekkes sexuelt i valg av partner. Den kan jeg desverre ikke forklare. For jeg er ikke en sån jente selv og jeg har aldri blitt sammen med menn / gutter jeg ikke vil ha sex med. Jeg forstår ikke den heller.Ville aldri godtatt en mann jeg ikke ønsker " nærkontakt med fysisk ".Forstår ikke hvordan det er mulig at noen damer gjør sånt. Så det får dere andre damer forklare : )
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #246 Skrevet 4. oktober 2011 Den kan jeg desverre ikke forklare. For jeg er ikke en sån jente selv og jeg har aldri blitt sammen med menn / gutter jeg ikke vil ha sex med. Jeg forstår ikke den heller.Ville aldri godtatt en mann jeg ikke ønsker " nærkontakt med fysisk ".Forstår ikke hvordan det er mulig at noen damer gjør sånt. Så det får dere andre damer forklare : ) Så det kan ikke være dårlig sex eller at hun er sammen med deg for at du har andre kvaliteter ? Eller at hun bare ikke sier "jeg vil ha sex"... eller aldri tar initiativ.
Gooodie Skrevet 6. november 2011 #247 Skrevet 6. november 2011 Må bare si at dette var utrolig bra skrevet, og jeg er mye enig her ja. Mann på 23 som har slit mye med forskjellig. Fikk mitt første forhold og ligg for 2 år siden, og jeg har ikke hat noe annet utenom det. Men så har forholdet vart helt opp til nå da. Men jeg er dog også empatisk, for jeg vet det ikke alti er bare å "ha selvtillit". Det er noe en må jobbe med, men helt oppnåelig da, opp til deg selv. Men ja det er også følelsen at hvis damer er ute etter et ligg, går de virkelig for hvem som helst ? Da mener jeg, kommer ikke badboysa først i rekka da ? Hm åssen skal jeg formulere meg. Okay, her snakker vi ikke om forhold, men ut på byn å få seg noe. Så damene er på byn og ute etter et ligg, hvorfor skulle de gå for noe "mindre" enn de kan få ? Når det bare er snakk om et knull, så tar de vel klart de største og beste ? Hvorfor skulle de si "faen jeg har løst på et knull, men jeg tar han der karn jeg liker han, så fin personlighet." Det har jo ingen ting å si om det bare er et knull. Håper du forstår tankegangen min. Ser hva du sier, men vil nevne at byen er en ganske ekstrem arena. For å funke der er et visst utseende antagelig nødvendig, det er også en fordel med en god vennegjeng og logistikk (nachpiel greier). Byen passer ikke for alle. Er nok en fordel om du ikke bare er ute etter sex, men i det minste veldig bra sex, et godt vennskap, kanskje også noe mer om det passer seg sånn....holde mulighetene åpne. Da treffer du jenter med samme holdning. Er ikke som at det bare finnes gutter og jenter som er ute etter "kun sex" eller "love of my life" uten noen mellomting. Det er i en eventyrverden, i virkeligheten er grensene mye mer flytende...som gutt er det definitivt en fordel å ikke bare fokusere på sex. Fordi det blir veldig lite du kan tilby. Vær innstillt på å tilby et bredt spekter av gleder til kvinnene du møter. Og er ikke byen noe for deg, sats på andre arenaer.
Gjest Wanted Skrevet 7. november 2011 #248 Skrevet 7. november 2011 Seksuelle tapere er de jo helt klart dersom de vil, men ikke får til. Dersom de faktisk ikke vil, så er det en totalt annen sak. 2
Norna Skrevet 7. november 2011 #249 Skrevet 7. november 2011 (endret) Jentene venter på dere, men som mann er det din jobb å ta initiativ. Å ta initativ eller ei har med dynamikk å gjøre, ikke kjønn Hva med dem? Er de alle patetiske tapere? De kan være gamle, vanskapte, overgrepsofre...så nei. Noen. Det finnes en del tabutema, barnløse og ugifte kvinner i 40-årene f.eks. Endret 7. november 2011 av Norna
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #250 Skrevet 7. november 2011 De seksuelle taperne har bestemt seg for at de er tapere, og guess what? da viser de seg å ha rett! Den herlige placeboeffekten vettu;) 1
edderkoppdame Skrevet 7. november 2011 #251 Skrevet 7. november 2011 typisk at uattraktive menn skal skylde på damene fordi de ikke får seg noe. Typisk at de også påstår at de er så forbasket snille i motsetning til de som faktisk får seg noe. For noe sprøyt. 1
Maria.91 Skrevet 7. november 2011 #252 Skrevet 7. november 2011 (endret) Altså, nå har jeg ikke lest alt her, men; MANNFOLK!! Hva skal man si? Jenter faller ikke nødvendigvis for bad-asses, men det stemmer at de faller for menn som er litt frempå!! Og det har, som nevnt tidligere i diskusjonen, med evolusjonsteorien å gjøre. Survival of the fittest! Sitter du i et hjørne og tørr ikke å snakke med folk så er du for å si det sånn IKKE the fittest. Og du trenger faktisk ikke å være the fittest heller, ikke egentlig, du behøver bare å kunne late som. Ferdig. Og du trenger ikke å være badboy, du kan være høflig og snill og alt det der, MEN du behøver å ha baller nok til å snakke med en jente. Ferdig med det. En bok jeg vil anbefale, som er kort og lettlest, er THE GAME av Neil Strauss (jeg tror det er sånn det staves). Der står det mye lurt skal dere se. Ikke dra den helt ut, men en light-versjon av det som står der kunne funket som faen tror nå jeg hvertfall. Når jeg leste den tok jeg meg hvertfall oftere enn forventet i å tenke at "oh shit, det hadde jeg så sykt falt for". Endret 7. november 2011 av Maria.91
4stars Skrevet 7. november 2011 #254 Skrevet 7. november 2011 (endret) Altså, nå har jeg ikke lest alt her, men; MANNFOLK!! Hva skal man si? Jenter faller ikke nødvendigvis for bad-asses, men det stemmer at de faller for menn som er litt frempå!! Og det har, som nevnt tidligere i diskusjonen, med evolusjonsteorien å gjøre. Survival of the fittest! Sitter du i et hjørne og tørr ikke å snakke med folk så er du for å si det sånn IKKE the fittest. Og du trenger faktisk ikke å være the fittest heller, ikke egentlig, du behøver bare å kunne late som. Ferdig. Og du trenger ikke å være badboy, du kan være høflig og snill og alt det der, MEN du behøver å ha baller nok til å snakke med en jente. Ferdig med det. En bok jeg vil anbefale, som er kort og lettlest, er THE GAME av Neil Strauss (jeg tror det er sånn det staves). Der står det mye lurt skal dere se. Ikke dra den helt ut, men en light-versjon av det som står der kunne funket som faen tror nå jeg hvertfall. Når jeg leste den tok jeg meg hvertfall oftere enn forventet i å tenke at "oh shit, det hadde jeg så sykt falt for". Først, jeg er enig med Maria i at her er det nok du som er problemet og ikke damene. Det blir litt for enkelt å skylde på dem. Når det er sagt, studer gjerne PU men ha i bakhode at The Game er gammel og bare en dråpe i havet i denne sammenhengen. Folk diskuterer fortsatt utdatert materiale som the game. Den boken er fra 90tallet. Du vil antagelig ende opp som en raring som tror du har peil. Les den for underholdning. Det finnes ekstremt mye stoff og forum rundt PU på nett. Ikke grav deg ned i The Game og tro du blir en player av å lese den. Det er nok av klovner som det er ute på byen. Jeg vil anbefale først og fremst å gjøre noe med du kan gjøre noe med utseende messig. Personal grooming. Har du kjip klesstil, gjør noe med det. Invester i en god basisgarderobe og bygg den gradvis. Modeller kammerater som får positiv feedback på klesstil av jenter og også "kjendiser". Passform er et stikkord. Er du utrent og dvask. Gjør noe med det. Trening gjør noe med humøret ditt OG du får en bedre kropp på kjøpet, og antagelig bedre selvtillit. Dette vil komme deg til gode hos jentene. Fiks på håret. Bruk gode deodoranter/parfyme. I det hele tatt, bruk tid på å se bra ut. Jobb med deg selv. Innergame. Finn ut hva du er dårlig på og ønsker å bli bedre på. Sliter du med å skape spenning med en jente, jobb med det. Sliter du med å ta kontakt med jenter, jobb med det. Det finnes massivt om alt dette på nett. Har du kammerater som drar mye damer. Modeller. Se hva de gjør. Vær kritisk til deg selv. Ikke bare sitt og syt over at du ikke får noe selv om du er en snill person. En bra kroppsholdning får deg til å se bedre og mer selvsikker ut. Det finnes masse øvelser på dette også. Kroppsholdning er undervurdert. Du kan være så snill og hyggelig du bare vil, men ikke klag hvis du ikke får pult eller får deg dame dersom du har store mangler i det jeg nevner over her. Gå ut og gjør deg selv bedre. Jeg tar vel ikke helt feil hvis jeg sier du ofte ender opp som venner med jenter, men aldri noe mer. Det er en grunn til det. Studer gjerne PU, men please ikke bare les the game og dra på byen med utdatert ferdigmateriale. Endret 7. november 2011 av 4stars 1
Gooodie Skrevet 8. november 2011 #255 Skrevet 8. november 2011 The game az...hovedpersonen var mer eller mindre klin gæærn. 2 meter høy og kledde seg som en klovn. Han var tryllekunstner, kunne masse morsomme tricks og tiltrakk seg LA glamgirls, de syns vel han var eksotisk. Så skrev han masse teorier om hvorfor alt funka, la det frem som et dataspill og hele pakka. Fantastisk morsom lesing såklart og gutta slukte det rått. Så flyr de ut og prøvde å kopiere det, og stort sett funker det skikkelig dårlig og de virker som totale weirdoes. Er noe med at de ikke er to meter høye tryllekunstnere sjøl og når de prøver å late som bare helt feil. De spiller en eller annen rar rolle og jenta tenker: what the fuck is this? Og kanskje hun ler litt og gir nummeret sitt og byebye. Ville nok heller gått for grooming og trening og godt humør enn å stole på den boka der! Veldig morsom lesing altså, men noen ganger trengs kildekritikk:)
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2011 #256 Skrevet 8. november 2011 Jeg tenner veldig på menn med lite erfaring, som jeg kan lære opp og styrke selvtilliten på. Så når jeg er ferdige med dem så ligger jentene langflate etter dem!
Gooodie Skrevet 8. november 2011 #257 Skrevet 8. november 2011 Å ta initativ eller ei har med dynamikk å gjøre, ikke kjønn Det er bare feil, hvem som tar initiativ HAR med kjønn å gjøre. (jada det finnes unntak osv) Er du mann så er det din jobb å ta iniativ. Kanskje det ikke burde være sånn, men det er hva minst 95% av jenter forventer. Jenter som er interessert gir små hint og lite annet, og hvis gutten ikke tar hintet og fårn ting til å skje går jente derfra skuffa og slukøra.
4stars Skrevet 8. november 2011 #258 Skrevet 8. november 2011 Det er bare feil, hvem som tar initiativ HAR med kjønn å gjøre. (jada det finnes unntak osv) Er du mann så er det din jobb å ta iniativ. Kanskje det ikke burde være sånn, men det er hva minst 95% av jenter forventer. Jenter som er interessert gir små hint og lite annet, og hvis gutten ikke tar hintet og fårn ting til å skje går jente derfra skuffa og slukøra. Ja, de fleste jenter forventer at gutta tar initiativet (vanskelig ord ), men det er jentenes jobb å gjøre seg tilgjengelige. Noen gutter tar disse indikasjonene på interesse jenta sender bedre enn andre. Blant annet derfor det finnes et marked for PU. :gjeiper:
Norna Skrevet 9. november 2011 #259 Skrevet 9. november 2011 Det er bare feil, hvem som tar initiativ HAR med kjønn å gjøre. Ja, bare kvinner kan være cougars. De er gutta's jobb å gjøre seg tilgjengelige
Gooodie Skrevet 13. november 2011 #260 Skrevet 13. november 2011 Ja, de fleste jenter forventer at gutta tar initiativet (vanskelig ord ), men det er jentenes jobb å gjøre seg tilgjengelige. Noen gutter tar disse indikasjonene på interesse jenta sender bedre enn andre. Blant annet derfor det finnes et marked for PU. :gjeiper: Det finnes et marked for PU fordi det finnes masse lengtende gutter som vil betale for en drøm og noen sleipinger som liker å utnytte det. I tillegg er det en sånn hemmelig "oss mot dem, og nå lurer vi dem" kult-feeling, som pirrer konkurranseinstinktet og skaper et særegent samhold mellom gutta. Kanskje det mest sjarmerende i pickup communitiet, alltid sammen med overbevisningen om at alt er mulig og at bare egne tanker setter begrensningene, som gjentas igjen og igjen som mantra. "Jenter digger meg og vil ha sex med meg!" har de lært å gjenta til de håper de kan tro det (der avslørte jeg forresten en av deres mange tight strategies for inner game). Miljøet består hovedsaklig av to grupper gutter: en stor gruppe gutter som drømmer om "sex og flotte damer" uten å noensinne oppleve det, og en liten gruppe gutter som faktisk har sex med en liten gruppe jenter ("playere"), men dessverre får de minimal glede av hele greia. Problemet er at siden de vanligvis definerer jenter som brikker i et spill som skal manipuleres, skaper det store hindringer for å etablere en menneskelig connection når de endelig oppnår intimiteten. Dette er forresten en typisk og temmelig trist bieffekt av noe som kalles "total immersion strategy" som det prates lite om, ved siden av utbrenthet. Den lille gruppen som "puler dårlig" tar betalt for å lære den store gruppen som nesten aldri puler, noe som kalles "fantastiske suksesser med damer". Alt handler om guttas lengsel etter ære, respekt og suksess, og ironisk nok spiller jenter en minimal rolle i pickupmiljøet. Jentene er bare et middel for å oppnå det, og siden de i praksis ikke engang er et effektivt middel er det drømmen som overordnes realiteten. Pickupcommunitiet holdes i live fordi den lille gruppen gutter får penger og respekt fra den store gruppen, mens den store gruppen får vakre falske forhåpninger fra den lille gruppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå