Gå til innhold

Fellesbeslutning?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

TS her igjen!!! Dette var moro!!! Har trent skikkelig skikkelig hardt de siste dagene, løpt og trent magemuskler(rette, skrå og indre skrå). Våknet i dag og kikket ned på håndtakene... som nesten er borte???!!!! Helt utrolig... vel, fettvekksprøyter ikke nødvendig tydeligvis... anbefaler løping, harde steptimer, pilates og mageøvelser i alle former for dem som vil bli kvitt håndtakene til sommeren! ..og ikke spis tung mat før trening:-) Artig, ikke sant?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Du får jo ikke vekk håntakene på et par dager vettu.. Hvis de gjør det har du innbillt dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei nei lille venn... de er jo ikke heeelt borte, men nesten borte!! Og har trent hardt mange uker nå men har ikke begynt å se skikkelige resultater før nå. Dessuten var det jo ikke mye det var snakk om i utgangspunktet, men nok til å irritere seg over...;) Så...jippi!!! (så DET så..)

Gjest Tweek
Skrevet

Bare siden du sa, at du har trent masse de siste dagene så nå var de bort :ler:

Gjest Gjest i natten
Skrevet

Synes du skal fortelle han om dine planer.

Forøvrig forstår jeg hva du prater om. Jeg hadde selv disse håndtakene som plaget meg. Med mine 166 cm og 58 kg, så var det ikke noe som lot seg slanke vekk. Kanskje om jeg ble under 50 kg, men da ville jeg jo vært alt for tynn. :sjenert: . Så jeg fikk de fjernet permanent ved LIPOSCULPTURE. Et enkelt inngrep og jeg fikk bort de få cm på hver side det var snakk om. Kostet riktignok litt, men absolutt verdt pengene.

Og til deg som var bekymret for hva slike som oss/meg da vil gjøre når rynkene og andre "skavanker" gardvis melder seg...... Jeg har nok ikke gjort mitt siste inngrep nei.... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Fellesbeslutning er det ikke, men jeg hadde nok blitt urolig om samboeren min hadde valgt å utsette seg for noe det var knyttet fare til, om det nå så er silikon, anabole steroider, eller ting som det er lite forskning på hva gjør i mennesker lang sikt. "Fettvekk-sprøyter" konkret har jeg ingen kunskap om, men mistenker de hadde havnet i sistnevnte gruppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...