Gå til innhold

Sipahh - sugerør med smak


Caboodle

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? God? Har de den i Sverige - billigere? Synes nesten 30,- for 10 engangssugerør er litt mye... Men må jo prøve. :)

Endret av Caboodle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koster 2 kr for et på MacDonalds.

Jordbær var iallefall ikke godt. Blæh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugerør med smak? Hva i allverden kan de brukes til - vann? :klø: Alt annet må da forstyrre smaken fra sugerørene.

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, sånne husker jeg fra jeg var liten :)

Har det vært i salg her i Norge før? Har gode minner fra sånn rundt 87-88 eller noe. Men det kan jo ha vært at onkelen min hadde dem med seg hjem fra ferie da han bodde i usa. Husker det var veldig moro, men at det smakte kunstig og rart... Men barn pleier jo å like plastikkting som smaker rart og fake, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, de har nok ikke vært i salg før, i hvert fall ikke de der. Men har sikkert vært noe andre greier før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg syns de som smakte sjokolade var helt forferdelig. Men jeg liker ikke kunstige smaker i det hele tatt lengre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den med sjokoladesmak...var ikke noe godt! Det smakte bare kunstig. Mye bedre med vanlig sjokolademelk, den på glassflaske :) (husker ikke hva den heter i farta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senior synes både sjokolade og jordbær smakte pyton, mens junior elsker det. Merkelig, kan det være fordi det er moro.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silkesvarten

æsj..... vi kjøpte den pakken med sjokolade i sugerørene.. og fysj for en smak..

var ingen her som likte den.... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...