Doratheexplorer Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #321 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ømme bryst og trøtt som ei lerke om dagen Men, jeg er selvfølgelig ikke gravid Endret 4. oktober 2007 av Susiepia
Gjest Ballerina Skrevet 4. oktober 2007 #322 Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Du er innom, så gøy!! Tenker du er spent på om du blir KG-tante snart, jeg er like spent Halla!! Selvfølgelig er jeg innom (har bare vært litt treg i det siste og det skal selvfølgelig ikke gjenta seg... ) Joda, jeg vil veldig gjerne bli KG-tante NÅ! Får håpe at ømme bryster og trøtthet er et tegn...!! Men du holder deg jo negativ du... kanskje greit i tilfelle - da blir man ikke så skuffet! Men jeg får vel lov å krysse fingrer og tær??? Stooooor
Doratheexplorer Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #323 Skrevet 4. oktober 2007 Halla!! Selvfølgelig er jeg innom (har bare vært litt treg i det siste og det skal selvfølgelig ikke gjenta seg... ) Joda, jeg vil veldig gjerne bli KG-tante NÅ! Får håpe at ømme bryster og trøtthet er et tegn...!! Men du holder deg jo negativ du... kanskje greit i tilfelle - da blir man ikke så skuffet! Men jeg får vel lov å krysse fingrer og tær??? Stooooor Halla sjøl!! Treghet er vel noe vi alle lider av, av og til Men du, skjerp deg!!!! Jeg er negativ ja, som alltid...selvfølgelig kan du bare krysse, kryss alt du har!! Så får vi se om det hjelper
Gjest Ballerina Skrevet 4. oktober 2007 #324 Skrevet 4. oktober 2007 selvfølgelig kan du bare krysse, kryss alt du har!! nå begynte jeg å tenke koffert med en gang
Doratheexplorer Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #325 Skrevet 4. oktober 2007 nå begynte jeg å tenke koffert med en gang Da skal du se at det har skjedd noe denne PP her Typisk Ballerina, kobler koffert til alt...Ballerina og Majabeth :-D
GlamCat Skrevet 4. oktober 2007 #326 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg kan være positiv for deg Krysser fingrene
Gjest Ballerina Skrevet 4. oktober 2007 #327 Skrevet 4. oktober 2007 Typisk Ballerina, kobler koffert til alt...Ballerina og Majabeth :-D Ja, vi er vel litt sånn Men gjør det noe da?
Doratheexplorer Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #330 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg kan være positiv for deg Krysser fingrene Tusen takk Ja, vi er vel litt sånn Men gjør det noe da? Gjør absolutt ikke noe :-D Bare vær deg selv du Fortsatt like spennende? Spennende og spennende, tja....ingen TR ennå i allefall, men med den ustabile syklusen min så kan det begynne bli spennende neste helg om det ikke har kommet noe til da Følger spent med fremdeles Gøy at du er innom og er spent lammi meg
Knøttet Skrevet 5. oktober 2007 #331 Skrevet 5. oktober 2007 Hmm... får smøre seg med tålmodighet her da God helg!! :-D
Doratheexplorer Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #332 Skrevet 5. oktober 2007 Har hatt småmurring i magen hele kvelden, og har det fortsatt...tegn på at TR er på tur, men ingen blødning ennå
naley Skrevet 6. oktober 2007 #334 Skrevet 6. oktober 2007 mensen murringer kan også være et tegn på graviditet. Kryser fingrene
Doratheexplorer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #335 Skrevet 6. oktober 2007 Takk Tassie, trenger all hjelp jeg kan få Naley, ja du har helt rett...husker bare ikke om jeg hadde det i de to forrige...men det trenger jo absolutt ikke bety noe som helst da Fortsatt ingen TR
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2007 #336 Skrevet 6. oktober 2007 Se her ja. Hvor lenge skal du vente med å teste?
Doratheexplorer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #337 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Se her ja. Hvor lenge skal du vente med å teste? Tja.... Tenker uti neste uke engang, før helga. Planer til neste helg om det ikke skjer noe stoooort da Endret 6. oktober 2007 av Susiepia
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2007 #339 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skal ikke teste på IKM neste gang, har jeg funnet ut.
Doratheexplorer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #340 Skrevet 6. oktober 2007 Lurt! Blir litt vin og sånt neste helg da....om det viser seg at det ikke har hendt noe Jeg tester heller aldri på IKM, gidder ikke når jeg har hatt så ustabil syklus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå