Knøttet Skrevet 11. september 2007 #281 Skrevet 11. september 2007 (endret) Kom igjen, Susiepia! Endret 11. september 2007 av Knøttet
*Lollipop* Skrevet 12. september 2007 #283 Skrevet 12. september 2007 Heisann! Ikke noe særlig med ustabile sykluser nei... spesielt ikke når man skal få til ting (eller planlegge) ting utifra det... men siden det ble en liten forbedring denne gangen så kanskje det er på vei til å stabilisere seg litt etterhvert? Går jo alltids an å håpe Jeg må bruke p-piller for å ikke få mensen hver 3.uke... så jeg gruer meg til vi skal begynne å prøve........ Menmen, som de andre sier her, stå på! Det blir full klaff ganske snart tipper jeg! ...det kommer når du minst venter det....
Doratheexplorer Skrevet 13. september 2007 Forfatter #284 Skrevet 13. september 2007 Hei Tassie! Kos å se deg titte innom Din fruktbare periode er: 17.09.2007 - 22.09.2007 Eggløsningen finner sted: 20.09.2007 Termin: 14.06.2008 Må nok regne den fruktbare perioden litt lenger uti måneden og at eggløsningen finner sted ett par dager etter beregninga. Beregnet etter 28 dagerssyklus, men forrige min var på 35. Hatt veldig ustabile sykluser :gråte: Har gjort gubben obs på at vi fra midten av neste uke må ihvertfall annen hver dag...han lo og sa at han er jo en gammel mann
Knøttet Skrevet 13. september 2007 #285 Skrevet 13. september 2007 Må passe på å ikke skade den "gamle" mannen nå da tror nok den såkalt "gamle" mannen din ikke er vanskelig å be når dere skal for
Doratheexplorer Skrevet 13. september 2007 Forfatter #286 Skrevet 13. september 2007 Må passe på å ikke skade den "gamle" mannen nå da tror nok den såkalt "gamle" mannen din ikke er vanskelig å be når dere skal for tror ikke den *gamle* gubben er vanskelig be uansett når det gjelder :rødme:
Gjest Ballerina Skrevet 13. september 2007 #287 Skrevet 13. september 2007 Har gjort gubben obs på at vi fra midten av neste uke må ihvertfall annen hver dag...han lo og sa at han er jo en gammel mann tror ikke den *gamle* gubben er vanskelig be uansett når det gjelder :rødme: Skulle akkurat til å svare at jeg tror da ikke noen menn er vanskelige å be når det er snakk om
Knøttet Skrevet 13. september 2007 #288 Skrevet 13. september 2007 tror ikke den *gamle* gubben er vanskelig be uansett når det gjelder :rødme: Tror jeg også
Doratheexplorer Skrevet 17. september 2007 Forfatter #290 Skrevet 17. september 2007 Må begynne vente på EL-tegn denne uka, i allefall fra helga av Ja om ikke syklusen har tatt helt av nå og funnet ut at den ikke stabiliserer noe mere nå da... Har noen tester liggende som jeg tenkte jeg skulle få brukt
Knøttet Skrevet 18. september 2007 #291 Skrevet 18. september 2007 Må begynne vente på EL-tegn denne uka, i allefall fra helga av Ja om ikke syklusen har tatt helt av nå og funnet ut at den ikke stabiliserer noe mere nå da... Har noen tester liggende som jeg tenkte jeg skulle få brukt Spennende! Du skal begynne med el-tester? Hva slags tester har du liggende da?
Doratheexplorer Skrevet 18. september 2007 Forfatter #292 Skrevet 18. september 2007 Spennende! Du skal begynne med el-tester? Hva slags tester har du liggende da? Hei! Har CB-tester liggende...menneh, lurer på om sånne tester går ut på dato
Knøttet Skrevet 18. september 2007 #293 Skrevet 18. september 2007 Hei! Har CB-tester liggende...menneh, lurer på om sånne tester går ut på dato Hvor lenge har du hatt de?!
Doratheexplorer Skrevet 19. september 2007 Forfatter #294 Skrevet 19. september 2007 Hvor lenge har du hatt de?! Tja skal vi se...yngstedattera vår er 5 og halvt...6 år siden jeg kjøpte dem Tror du jeg kan bruke dem?? Har ikke sjekka om det står noe på de, om dato
Knøttet Skrevet 19. september 2007 #295 Skrevet 19. september 2007 Tja skal vi se...yngstedattera vår er 5 og halvt...6 år siden jeg kjøpte dem Tror du jeg kan bruke dem?? Har ikke sjekka om det står noe på de, om dato Du kan få mannen til å bruke én, og hvis den blir positiv så tolker du det som et Nei Eventuelt kan du ringe apoteket og høre ...
Doratheexplorer Skrevet 19. september 2007 Forfatter #296 Skrevet 19. september 2007 (endret) Du kan få mannen til å bruke én, og hvis den blir positiv så tolker du det som et Nei Eventuelt kan du ringe apoteket og høre ... Om jeg ber han gjøre det så får han endelig bekrefta at jeg er fullstendig gal!! Har jo aldri hatt behov for bruke sånne tester da, derfor har de bare blitt liggende. Var jo full klaff med nr. 2, så... Endret 19. september 2007 av Susiepia
Knøttet Skrevet 19. september 2007 #297 Skrevet 19. september 2007 Om jeg ber han gjøre det så får han endelig bekrefta at jeg er fullstendig gal!! Har jo aldri hatt behov for bruke sånne tester da, derfor har de bare blitt liggende. Var jo full klaff med nr. 2, så... kunne blitt gøy! Heldig som fikk full klaff med nr.2! Håper syklusen din får stabilisert seg så dere får full klaff med nr.3 også nå da
Doratheexplorer Skrevet 19. september 2007 Forfatter #298 Skrevet 19. september 2007 kunne blitt gøy! Heldig som fikk full klaff med nr.2! Håper syklusen din får stabilisert seg så dere får full klaff med nr.3 også nå da Håper jeg også, selv om det egentlig ikke klaffer så bra bli gravid denne perioden. Om jeg blir, så får jeg termin i juni og vi skal i bryllup til nevøen til gubben da Men klart, skal ikke la det ødelegge for likevel. Jeg har bestemt meg stå på for fullt. Og det er jo fra nå av og i litt over ei uke framover vi MÅ det!!!!
Knøttet Skrevet 19. september 2007 #299 Skrevet 19. september 2007 Håper jeg også, selv om det egentlig ikke klaffer så bra bli gravid denne perioden. Om jeg blir, så får jeg termin i juni og vi skal i bryllup til nevøen til gubben da Men klart, skal ikke la det ødelegge for likevel. Jeg har bestemt meg stå på for fullt. Og det er jo fra nå av og i litt over ei uke framover vi MÅ det!!!! Hmm ... da blir du sikkert gravid, typisk det
Majabeth Skrevet 21. september 2007 #300 Skrevet 21. september 2007 Hadde barnebursdag hjemme i dag. Vel, der var det ei som hadde babyen sin med...Glem alt jeg har sagt om at jeg ikke skal blir babysyk! Men det passer ikke ennå... God helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå