Kykkelikokos Skrevet 3. september 2007 #261 Del Skrevet 3. september 2007 Ingen TR ennå...men ingen forhåpninger heller Får bare vente og vente Du er jaggu tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. september 2007 Forfatter #262 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du er jaggu tålmodig Er egentlig ikke det...men vet at jeg har ustabil syklus, og da gidder jeg ikke teste eller tenke spire, ennå i allefall Forrige TR kom 19 dager over tida, så når jeg begynner nærme meg det skal jeg vurdere teste. Ja, om jeg ikke har kjent noe graviditetstegn før den tid Endret 3. september 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. september 2007 #263 Del Skrevet 3. september 2007 Er egentlig ikke det...men vet at jeg har ustabil syklus, og da gidder jeg ikke teste eller tenke spire, ennå i allefall Forrige TR kom 19 dager over tida, så når jeg begynner nærme meg det skal jeg vurdere teste. Ja, om jeg ikke har kjent noe graviditetstegn før den tid Bra at du har en så avslappet innstilling Kjenner til ustabile sykluser. Tror det begynner å bedre seg nå, men jeg er ikke helt sikker på når jeg kan forvente TR, og det irriterer meg litt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. september 2007 Forfatter #264 Del Skrevet 5. september 2007 Fortsatt ingen TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2007 #265 Del Skrevet 5. september 2007 Kan jo være et godt tegn det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. september 2007 #266 Del Skrevet 5. september 2007 Vi satser på at det er et veldig godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. september 2007 Forfatter #267 Del Skrevet 5. september 2007 Kan jo være et godt tegn det da Tror ikke det når forrige syklus var på 47 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. september 2007 Forfatter #268 Del Skrevet 5. september 2007 Vi satser på at det er et veldig godt tegn Muligheten er der...menneh ingen tegn til graviditet da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. september 2007 #269 Del Skrevet 5. september 2007 Joda, så lenge du ikke ser noe til TR så er det et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. september 2007 #270 Del Skrevet 6. september 2007 Joda, så lenge du ikke ser noe til TR så er det et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. september 2007 Forfatter #271 Del Skrevet 6. september 2007 Dere har jo helt rett i det...men bare jeg som er litt negativ pga. ustabil syklus Fint avatar Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. september 2007 Forfatter #272 Del Skrevet 6. september 2007 Ja jenter, da slipper både jeg og dere være spent lenger... tante har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. september 2007 #273 Del Skrevet 6. september 2007 Kjedelig da. Håper syklusene dine blir mer stabile snart!! på slem syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. september 2007 Forfatter #274 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) En herlig forbedring da, fra 47 til 35 Neste periode må vi kjøre på for fullt!!! Kanskje teste EL også Endret 6. september 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. september 2007 #275 Del Skrevet 6. september 2007 En herlig forbedring da, fra 47 til 35 Neste periode må vi kjøre på for fullt!!! Kanskje teste EL også Ja, det er jo en god forbedring! Nå må det bare gå ytterlig nedover for fullt og el-testing blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. september 2007 #276 Del Skrevet 6. september 2007 Så synd! Irriterende med tullete syklus, men bra den blir kortere da i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. september 2007 Forfatter #277 Del Skrevet 11. september 2007 Da er TR borte vekk og jeg skal gjøre alt jeg kan for full klaff denne perioden :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 11. september 2007 #278 Del Skrevet 11. september 2007 Kommer innom for å hilse på deg:) Har for ikke så lenge siden begynt å prøve og jeg har også lange og ustabile sykluser så vi er litt like vi:) Lykke til i denne syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 11. september 2007 #279 Del Skrevet 11. september 2007 Lykke til, og stå på er vel rette ordet :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. september 2007 #280 Del Skrevet 11. september 2007 Så gøy da! Det skal bli spennende!! Og stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå