Gjest Ballerina Skrevet 24. august 2007 #241 Skrevet 24. august 2007 Forståelig at det ikke ble så mye når dere hadde med dere to jenter på rommet liksom Altså, jeg har jo ikke peiling, men det kan vel være lurt å se om det stabiliserer seg? Da er det jo litt lettere å vite når man har EL og sånn også?? Stor helge-
Doratheexplorer Skrevet 24. august 2007 Forfatter #242 Skrevet 24. august 2007 Sant det Ballerina IKM er torsdag, så det er bare å vente, vente og vente
naley Skrevet 26. august 2007 #243 Skrevet 26. august 2007 Hei hei, En liten tur innom. Holdt meg borte siden jeg blir så baby syk i disse bøkene. Men de meste mnd kan jeg være her inne
Gjest Ballerina Skrevet 26. august 2007 #244 Skrevet 26. august 2007 Dere er så heeeeldige! ...jeg vil også prøve... Men egentlig så kan jeg klare meg med å være KG-tante, jeg! Har myyye babyklær liggende klart i tilfelle (joda, det er til salg, men blir det noen babyer så blir jo det omgjort til gaver...) ...kanskje derfor eggstokkene mine skrangler sånn i dag - jeg strikker jo baaare babyklær!!
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2007 #245 Skrevet 27. august 2007 Kjæresten til en på jobben har fått seg en sånn stor kiste som hun bruker å legge små babyting i. De har ikke planer om å få barn helt enda, men hun synes det er kjekt å forberede seg tidlig, og babyklær er jo så søte. Så hun kommer til å fylle den med ting, så er jo alt klart når de en dag bestemmer seg for at de skal prøve
Gjest Ballerina Skrevet 28. august 2007 #246 Skrevet 28. august 2007 Kjæresten til en på jobben har fått seg en sånn stor kiste som hun bruker å legge små babyting i. De har ikke planer om å få barn helt enda, men hun synes det er kjekt å forberede seg tidlig, og babyklær er jo så søte. Så hun kommer til å fylle den med ting, så er jo alt klart når de en dag bestemmer seg for at de skal prøve Oioioi... kjære hadde frika helt ut hvis jeg hadde gjort noe sånn! Vi har sammen gått gjennom klær fra da lillesøs var liten (det er jo ikke så lenge siden) og valgt ut hva vi vil ha og ikke, men det kassen er godt stua på loftet ...men gleder meg til jeg kan ta den fram :-D
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2007 #248 Skrevet 30. august 2007 Oioioi... kjære hadde frika helt ut hvis jeg hadde gjort noe sånn! Vi har sammen gått gjennom klær fra da lillesøs var liten (det er jo ikke så lenge siden) og valgt ut hva vi vil ha og ikke, men det kassen er godt stua på loftet ...men gleder meg til jeg kan ta den fram :-D Hehe. Ja, jeg vet ikke om jeg synes det er søtt, eller om det blir for voldsomt. Men det menes jo ikke noe med det da.. til forskjell fra de som kjøper stellebord og vogn og alt mulig rart allerede før de har blitt gravide..
Gjest Ballerina Skrevet 30. august 2007 #251 Skrevet 30. august 2007 Hehe. Ja, jeg vet ikke om jeg synes det er søtt, eller om det blir for voldsomt. Men det menes jo ikke noe med det da.. til forskjell fra de som kjøper stellebord og vogn og alt mulig rart allerede før de har blitt gravide.. Jeg er liksom litt usikker på hva jeg synes... en ting er å hjelpe mamma med å rydde bort det vi ikke trenger, men det er jo ikke nye ting. Jeg strikker f.eks. aldri noe for å legge det bort - det er kun gaver eller salg. Synes det blir litt teit kanskje å kjøpe nye ting til noe som ikke er til ennå... Men folk er jo forskjellige
MellonCollie Skrevet 30. august 2007 #253 Skrevet 30. august 2007 IKM i dag Ja, vi venter i spenning her - så du får holde oss oppdatert
Doratheexplorer Skrevet 31. august 2007 Forfatter #255 Skrevet 31. august 2007 Så kos at dere følger med meg Ingen TR ennå...men ikke overrasket ettersom den forrige syklusen var på 47 dager Dermed også helt håpløst vite når EL er, brb... Knøttet, her snakker vi om ustabil syklus God helge til dere alle!!
Gjest Ballerina Skrevet 31. august 2007 #256 Skrevet 31. august 2007 Innom for å ønske god helg!!!!!!! Kos deg kjempemye!!
Majabeth Skrevet 1. september 2007 #257 Skrevet 1. september 2007 Lenge siden jeg har vært innom her. Og ser jo at dagboka de ennå er en prøvedagbok, så da kan jeg vel regne med at det ikke har skjedd så mye? Ikke meningen å høres frekk ut altså... Kanskje like greit at dere ikke har varmepumpe. Nå må dere jo holde varmen med kroppsnær kontakt God helg!!!!
Kykkelikokos Skrevet 1. september 2007 #258 Skrevet 1. september 2007 God helg Susiepia. bort Tante Rød og på LilleSpire.
Knøttet Skrevet 1. september 2007 #259 Skrevet 1. september 2007 Så kos at dere følger med meg Ingen TR ennå...men ikke overrasket ettersom den forrige syklusen var på 47 dager Dermed også helt håpløst vite når EL er, brb... Knøttet, her snakker vi om ustabil syklus God helge til dere alle!! Klart vi følger med! :-D Hmm ... ustabil syklus, eller spire? *spent* Kjedelig med ustabile sykluser ... kjenner til det der. Jeg vil vite når el er, jeg!! God helg!
Doratheexplorer Skrevet 3. september 2007 Forfatter #260 Skrevet 3. september 2007 Ingen TR ennå...men ingen forhåpninger heller Får bare vente og vente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå