Doratheexplorer Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #202 Skrevet 25. juli 2007 Trøste Takk Fremdeles ingen TR
Doratheexplorer Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #204 Skrevet 26. juli 2007 Hm ... merkelig ... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nå er jeg jo 2 uker på overtid snart
MellonCollie Skrevet 26. juli 2007 #205 Skrevet 26. juli 2007 Hmm, så rart det der var da! 2 uker er jo endel også
pondusa Skrevet 27. juli 2007 #207 Skrevet 27. juli 2007 Sier som Ballerina: Har du testet? Stresser du mye med bryllupet da? Enkelte ting kan gjøre kroppen så stresset at den utsetter mensen til du slapper av igjen. Håper det ordner seg, og at du slipper å sitte med mens på bryllupsdagen din.
Doratheexplorer Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #208 Skrevet 27. juli 2007 Har ikke testa nei...testa da jeg var 2-3 dager over IKM Men er serriøst ikke gravid, er ikke mulig!! Om jeg ikke har fått TR til 9.august har jeg fått sånne utsette-tabletter hos legen som jeg skal ta. De må tas 2 dager før
Kykkelikokos Skrevet 27. juli 2007 #209 Skrevet 27. juli 2007 Hvorfor er det ikke mulig? Jeg synes du skal ta en test til for sikkerhetsskyld!
Knøttet Skrevet 27. juli 2007 #210 Skrevet 27. juli 2007 blodprøve, kanskje? Ikke vet jeg ... er utrolig frustrerende, jeg vet!
Doratheexplorer Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #211 Skrevet 27. juli 2007 Jeg bare innbiller meg at jeg ikke har hatt syklus på 28 dager, og om jeg hadde hatt det så tror jeg ikke på full klaff på første forsøk liksom. Fikk jo TR 2 dager etter at jeg fjernet spiralen så er sikkert bare hormonene som bare har funnet ut at de skal terge meg litt. Har ingen symptomer på graviditet, men vet at jeg KAN være det likevel Men vet liksom ikke hvor lenge jeg skal vente før jeg ev. tester på nytt :kaffe:
Doratheexplorer Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #212 Skrevet 27. juli 2007 Joo, glemte; har hatt menslignende smerter nå, ett par gang i uka i 2 uker nå
Kykkelikokos Skrevet 27. juli 2007 #213 Skrevet 27. juli 2007 Håper du tester før du begynner på de tabelettene legen din foreslo i hvert fall
Doratheexplorer Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #214 Skrevet 27. juli 2007 Håper du tester før du begynner på de tabelettene legen din foreslo i hvert fall Ja det skal jeg gjøre, må ta en test tirsdag-onsdag før
pondusa Skrevet 27. juli 2007 #215 Skrevet 27. juli 2007 Jeg hadde absolutt ingen symptomer på graviditet da jeg ble på vei med begge mine. Hadde litt sånne "mens-tak" innimellom ja. Synes du skal ta en test bare for sjekke før du tar de tablettene ja.
Gjest Ballerina Skrevet 27. juli 2007 #216 Skrevet 27. juli 2007 hm... synes du skal teste nå bare fordi jeg reiser på ferie på tirsdag og er derfor ikke på KG på en uke... men regner med jeg får sms hvis det er noe stort??? :-D
Doratheexplorer Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #217 Skrevet 28. juli 2007 hm... synes du skal teste nå bare fordi jeg reiser på ferie på tirsdag og er derfor ikke på KG på en uke... men regner med jeg får sms hvis det er noe stort??? :-D EN hel uke borte fra KG :dåne: Hvordan skal du klare det da?? Og hvordan skal det gå med oss?? He-he...kommer nok til å være like lenge borte selv etter bryllupet Jada, sender SMS om det skulle ha skjedd noe stooort
Doratheexplorer Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #218 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde absolutt ingen symptomer på graviditet da jeg ble på vei med begge mine. Hadde litt sånne "mens-tak" innimellom ja. Synes du skal ta en test bare for sjekke før du tar de tablettene ja. Med min første reagerte jeg på det meste av lukter, var ikke kvalm, men ubehag ved gatekjøkkenlukt og sånt....med den andre ingen symptomer, bekkenløsning, men langt uti svangerskapet da. Men skal teste samme uka om det forsatt ikke har kommet noen tante på besøk
Majabeth Skrevet 29. juli 2007 #219 Skrevet 29. juli 2007 Spennende dette her!!! Men det kan jo hende at kroppen din tuller litt...Det gjorde hvertfall min etter at jeg hadde tatt ut spiralen. Det var mens-vondt og ingen mens, og plutselig fikk jeg kjempemens...:klø: Men hadde jo vært koselig for dere om det plutselig ble en veldig kort dagbok for deg her på denne sida. Kanskje bare flytte den tilbake igjen... til deg hvertfall- og jeg vil også høre resultat fort som f...
Doratheexplorer Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #220 Skrevet 29. juli 2007 Kroppen min har nok bestemt seg for å tulle litt, vil jeg tro. Magefølelsen sier det Hadde du Majabeth hatt TR da, eller var det første etter at du tok ut spiralen, den du fikk plutselig?? Jeg fikk jo TR 2 dager etter, så vet ikke om det da kan være at det går sååå lang tid før jeg får neste, hmmmm.... Blir gal av å vente!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå