Kykkelikokos Skrevet 15. juli 2007 #181 Del Skrevet 15. juli 2007 Kjempespent på om du har fått testet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 16. juli 2007 Tror egentlig det er lurt av dere å ikke stresse jeg, samme om dere hadde hatt to fra før eller ikke... Men gammel, det er du da ikke! ikm i dag? hmmm .. hva skjer da? Har du testet noe, eller venter du? Jeg er også spent nå... skjedd noe spennende? Kjempespent på om du har fått testet! Hei alle sammen! Så kos at dere holder litt liv i boka mi, har ikke hatt tid være her i det siste. Ble drukket ut i helga IKM var lørdag ja, og ingen TR ennå. Har ikke testet, venter litt med den Venter litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. juli 2007 #183 Del Skrevet 16. juli 2007 Ojojoj! Dette er jo superspennende! Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #184 Del Skrevet 16. juli 2007 Ojojoj! Dette er jo superspennende! Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken? Så lenge jeg klarer holde meg selv på pinebenken Så dere får bare holde ut!! Har ingen symptomer på graviditet, så vi får se Men det kan jeg ikke huske jeg hadde sist heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juli 2007 #185 Del Skrevet 16. juli 2007 Oooo, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #186 Del Skrevet 17. juli 2007 Ingen TR ennå :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. juli 2007 #187 Del Skrevet 17. juli 2007 Spennende, spennende, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. juli 2007 #188 Del Skrevet 17. juli 2007 Hmm... da blir du vel å ta en test snart da kanskje? Dette er spennende altså! Tenk om det klaffer allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #189 Del Skrevet 17. juli 2007 Spennende, spennende, spennende!! veldig!! Hmm... da blir du vel å ta en test snart da kanskje? Dette er spennende altså! Tenk om det klaffer allerede Vi får se Ja tenk om Hadde vært gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. juli 2007 #190 Del Skrevet 17. juli 2007 Ååååå, nysgjerrig nå, og spent!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 20. juli 2007 Ingen TR ennå Og ingen spire heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. juli 2007 #192 Del Skrevet 20. juli 2007 Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. juli 2007 #193 Del Skrevet 20. juli 2007 Ingen TR ennå Og ingen spire heller :slåss: Juks og fanteri. Så rart at TR ikke har dukket opp enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juli 2007 #194 Del Skrevet 20. juli 2007 Ingen TR ennå Og ingen spire heller Så kjedelig da Akkurat slik var det for meg forrige måned også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #195 Del Skrevet 21. juli 2007 Ønsker deg en god helg. Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 21. juli 2007 :slåss: Juks og fanteri. Så rart at TR ikke har dukket opp enda da? Ja kjemperart, nesten så jeg kjenner at jeg blir irritert!!!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #197 Del Skrevet 22. juli 2007 Nå blir jeg crazy av å vente på den ekle TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. juli 2007 #198 Del Skrevet 22. juli 2007 Nå blir jeg crazy av å vente på den ekle TR Skjønner deg godt! Var slik forrige måned jeg også ... :slåss: for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juli 2007 #199 Del Skrevet 22. juli 2007 Det er noe drit å gå og vente på altså! Håper den kommer snart eller at noe anet blir positivt! ...men siden det ikke er skjedd, så kanskje du bare må vente litt lenge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #200 Del Skrevet 22. juli 2007 Det er noe drit å gå og vente på altså! Håper den kommer snart eller at noe anet blir positivt! ...men siden det ikke er skjedd, så kanskje du bare må vente litt lenge...? Ser du som jeg må vente litt ekstra lenge ja Hormoner tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå