*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #381 Del Skrevet 9. oktober 2007 vil ha mange tanter til min Har ingen søstre jeg så tar imot alle tantene vi kan få Neimen da er det jo greit Gleder meg såå til å bli KG-tante! Huske å oppdatere oss om det skjer noe! Veldig veldig spent... forresten vet jentene dine at dere skal prøve å få et barn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 9. oktober 2007 Neimen da er det jo greit Gleder meg såå til å bli KG-tante! Huske å oppdatere oss om det skjer noe! Veldig veldig spent... forresten vet jentene dine at dere skal prøve å få et barn til? de vet ikke noe...vil ikke fortelle det heller, for da vet jo *alle* det med engang Så det er kun vi som vet, ja og forloveren min da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #383 Del Skrevet 9. oktober 2007 de vet ikke noe...vil ikke fortelle det heller, for da vet jo *alle* det med engang Så det er kun vi som vet, ja og forloveren min da Så spennende! Men det skjønner jeg veldig godt! Hvis vi skal prøve en eller annen gang så vil ikke jeg at noen andre enn kanskje mamma skal få vite det før jeg er 3 mnd gravid... Men jentene har det bra ellers? Ikke noe sykdom nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #384 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir nok leeeeeenge å vente for småjentene dine hvis de skal vente på at du blir gravid også. Tenk så lenge det er for dem å vente "bare" i de 9 mnd du går gravid! Du gjør nok lurt i å ikke fortelle dem før ting er mer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #385 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så spennende! Men det skjønner jeg veldig godt! Hvis vi skal prøve en eller annen gang så vil ikke jeg at noen andre enn kanskje mamma skal få vite det før jeg er 3 mnd gravid... Men jentene har det bra ellers? Ikke noe sykdom nå? Jentene har det fint ja, friske og fine Nå skal vi avgårde på turn...først har minstejenta fra halvseks til halvsju, så ho eldste fra halvsju til kvartpååtte Rekker akkurat hjem til Bonderomantikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir nok leeeeeenge å vente for småjentene dine hvis de skal vente på at du blir gravid også. Tenk så lenge det er for dem å vente "bare" i de 9 mnd du går gravid! Du gjør nok lurt i å ikke fortelle dem før ting er mer sikkert Ja det er sant... de hadde nok blitt veldig utålmodig om de skulle vente så lenge, hadde nok spurt og lurt på om vi ikke skal lage den lille babyen snart?? Også enda vente hele maaange måneder før den er klar til å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. oktober 2007 #387 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er veldig spennende her om dagene!! Du vet, jeg kommer til å bli en super KG-tante som strikker mye, og vil ha bilder tilbake Er ikke det en grei deal, så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #388 Del Skrevet 9. oktober 2007 Småjentene: "Skal dere ikke lage den nye babyen snart?" Susiepia og mannen: "Jo, etter at dere har lagt dere" Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 9. oktober 2007 #389 Del Skrevet 9. oktober 2007 Småjentene: "Skal dere ikke lage den nye babyen snart?" Susiepia og mannen: "Jo, etter at dere har lagt dere" Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #390 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Det er veldig spennende her om dagene!! Du vet, jeg kommer til å bli en super KG-tante som strikker mye, og vil ha bilder tilbake Er ikke det en grei deal, så vet ikke jeg Høres ut som en super deal, jeg er med på den Skal bli gøy med alle KG-tantene, gleder meg allerede Småjentene: "Skal dere ikke lage den nye babyen snart?" Susiepia og mannen: "Jo, etter at dere har lagt dere" Hehe. :-D Endret 9. oktober 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #391 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Småjentene: "Skal dere ikke lage den nye babyen snart?" Susiepia og mannen: "Jo, etter at dere har lagt dere" Hehe. Håper du får en fin kveld Susiepia! Endret 10. oktober 2007 av Tassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 10. oktober 2007 #392 Del Skrevet 10. oktober 2007 Heihei Susiepia! Bare innom med en liten onsdags på go'jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. oktober 2007 #393 Del Skrevet 10. oktober 2007 Heisann vennen!!! Innom med en liten jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. oktober 2007 #394 Del Skrevet 10. oktober 2007 Småjentene: "Skal dere ikke lage den nye babyen snart?" Susiepia og mannen: "Jo, etter at dere har lagt dere" Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 11. oktober 2007 #395 Del Skrevet 11. oktober 2007 :danser: Gratulerer med baby i magen. Jeg kan nå bli KG tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #396 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Du var jammen rask naley, tusen takk Selvfølgelig kan du få bli KG-tante du også for To blå og :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 11. oktober 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. oktober 2007 #397 Del Skrevet 11. oktober 2007 for To blå og :juhu: :juhu: Gratulerer så masse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. oktober 2007 #398 Del Skrevet 11. oktober 2007 Grattis så mye!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. oktober 2007 #399 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Jeg gleder meg så mye til å bli KG-tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. oktober 2007 #400 Del Skrevet 11. oktober 2007 Forresten; jeg fikk en følelse med en gang jeg fikk melding av deg at det er en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå