MellonCollie Skrevet 8. oktober 2007 #361 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg er så imponert over at du klarer å la være å teste! Krysser fingrene fortsatt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #362 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skal teste før helga om ikke TR har kommet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2007 #363 Del Skrevet 8. oktober 2007 Den var på 34...den før var lenger, så ikke stabil syklus ennå da. TR kan fortsatt komme Men håper selvfølgelig ikke det Men synes det er rart med de murringene i magen...litt ømme bryst og særdeles trøtt om dagen... Kan jo være innbilninger også da Og med min uflaks kommer vel TR onsdag eller torsdag. Får håpe syklusen din har stabilisert seg nå da.. og at TR holder seg borte i sånn ca 8mnd til i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. oktober 2007 #364 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så spennende!! Jeg blir glad for hver dag TR ikke er kommet, jeg Satser på at den ikke kommer i det hele tatt før til neste år iallfall Jeg krysser og krysser og krysser!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #365 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så spennende!! Jeg blir glad for hver dag TR ikke er kommet, jeg Satser på at den ikke kommer i det hele tatt før til neste år iallfall Jeg krysser og krysser og krysser!!!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 8. oktober 2007 #366 Del Skrevet 8. oktober 2007 For ingen TR hos deg (og meg) ) mnd til neste TR sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 8. oktober 2007 For ingen TR hos deg (og meg) ) mnd til neste TR sier jeg bare :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 #368 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dette lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #369 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Endret 9. oktober 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #370 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Fremdeles ikke noe nytt? Tyder bare bra dette her Følger spent med videre jeg Endret 9. oktober 2007 av Tassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #371 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fremdeles ikke noe nytt? Tyder bare bra dette her Følger spent med videre jeg lite nytt nordfra Tenker jeg tester torsdag om ikke TR har dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #372 Del Skrevet 9. oktober 2007 lite nytt nordfra Tenker jeg tester torsdag om ikke TR har dukket opp :juhu: :juhu: *glede seg til torsdag* Fælt så babysjuk man blir av å henge i disse prøvedagbøkene.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 9. oktober 2007 :juhu: :juhu: *glede seg til torsdag* Fælt så babysjuk man blir av å henge i disse prøvedagbøkene.......... He-he...du ska se at du har kul på magen før de 6-7årene har gått Torsdag er en fin dag å teste på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #374 Del Skrevet 9. oktober 2007 He-he...du ska se at du har kul på magen før de 6-7årene har gått Tror nok det ja! Har faktisk begynt å tenke tanken om å heller prøve å komme meg ut i jobb om 3 år, sånn at vi kan begynne om kanskje 4 år istedet Bare to dager til torsdag Jeg er jo så spent som en liten unge på hva som skjer med alle dere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #375 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tror nok det ja! Har faktisk begynt å tenke tanken om å heller prøve å komme meg ut i jobb om 3 år, sånn at vi kan begynne om kanskje 4 år istedet Bare to dager til torsdag Jeg er jo så spent som en liten unge på hva som skjer med alle dere her Hva studerer du da? Siden dere må vente sååå lenge tenker jeg på... lyst å bli KG-tante du også eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #376 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gleder meg til torsdaaaag Det er dagen hvor alt det spennende hender: Susiepia finner ut at hun er gravid Jeg skal på UL Vi skal ha visning på leiligheten Vi får vite om vi får rekkehuset vi har bydd på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #377 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva studerer du da? Siden dere må vente sååå lenge tenker jeg på... lyst å bli KG-tante du også eller?? Kunne sikkert prøvd å få meg jobb allerede nå, men tror ikke akkurat at jeg hadde likt valget da... så da studerer jeg litt videre Det er faktisk fullt mulig også at jeg tar permisjon mellom 3. og 4. år og tar de to siste årene etter barn og så går ut i jobb... Vi får se! Jeg vil vil vil bli KG-tante!!! Elllsker å være tante! Blir snart tante til enda en liten gutt Sånn ekte tante altså, ikke KG-tante... gleder meg kjempemye!!! så det er bare å bli gravid Susiepia! Babyn ditt får iallfall nok av tanter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg vil vil vil bli KG-tante!!! Elllsker å være tante! Blir snart tante til enda en liten gutt Sånn ekte tante altså, ikke KG-tante... gleder meg kjempemye!!! så det er bare å bli gravid Susiepia! Babyn ditt får iallfall nok av tanter! vil ha mange tanter til min Har ingen søstre jeg så tar imot alle tantene vi kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. oktober 2007 #379 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette lover jo veldig bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 9. oktober 2007 Dette lover jo veldig bra! :-D blir mer og mer spennende for hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå