Gjest Ballerina Skrevet 6. oktober 2007 #341 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg krysser og krysser for at det ikke er TR! bort TR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2007 #342 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så spennende med ingen TR enda! *fortsetter å krysse fingrene!!* God helg Susiepia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 6. oktober 2007 Murring i magen i kveld igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2007 #344 Del Skrevet 6. oktober 2007 Murring i magen i kveld igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. oktober 2007 #345 Del Skrevet 6. oktober 2007 Murring i magen i kveld igjen (kanskje det blir en sånn??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. oktober 2007 #346 Del Skrevet 7. oktober 2007 Denn figuren var søt Ballerina Hvordan går det her?! Noen tante rød? I dag har jeg murringer i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #347 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei jenter! Så gøy at dere følger med så heftig Fortsatt ingen TR i sikte...vondt i magen i hele går kveld igjen, men bra nå I dag har vi skikkelig høstvær med Så blir ikke noe av uteplanene i dag, tenkte vaske bilen utvendig og rake litt, men-men....Får heller gjøre noe fornuftig inne, nok av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 7. oktober 2007 #348 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Selvfølgelig må vi følge med!! Hm... rart at murringene bare er der noen ganger, men får satse på at TR ikke kommer!!!! :juhu: Vi skulle også ha i dag, men så er det isteden!! Ikke at det hjelper meg noe særlig, for jeg skal gjøre lekser og lage til lammelår til middag, så da må man liksom være inne Ha en fin dag!! Endret 7. oktober 2007 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. oktober 2007 #349 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vi skulle også ha i dag, men så er det isteden!! Ikke at det hjelper meg noe særlig, for jeg skal gjøre lekser og lage til lammelår til middag, så da må man liksom være inne OHHH lammelår Ble jeg sulten her jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #350 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ble sulten her også av all den matpraten. Skal vaske litt til også lage middag Blir bare gryterett her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 7. oktober 2007 #351 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ble sulten her også av all den matpraten. Skal vaske litt til også lage middag Blir bare gryterett her i dag Sulten jeg også. *Invitere seg selv på gryterett hos Susiepia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 #352 Del Skrevet 7. oktober 2007 Fortsatt ikke TR? hmm! Kjempesøt smiley, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #353 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Sulten jeg også. *Invitere seg selv på gryterett hos Susiepia* Hei!! Kos at du er innom å kikker Hadde vært koseligt med middag vettu, om ikke avstanden hadde vært så stor da Fortsatt ikke TR? hmm! Kjempesøt smiley, ja Ingen TR her nei Jaa, den var søøøøt Endret 7. oktober 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. oktober 2007 #354 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ingen TR her nei Jaa, den var søøøøt Nå er det jo slutten av helga og greier og ingen TR... DET er spennende det! Syns også den smileyn var så nusselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #355 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå er det jo slutten av helga og greier og ingen TR... DET er spennende det! Syns også den smileyn var så nusselig... Mandag og fortsatt ikke tegn på TR Dag 32 i syklusen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 8. oktober 2007 #356 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så spennende Murringer i magen kan være et graviditetstegn Hjelper å jage bort TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. oktober 2007 #357 Del Skrevet 8. oktober 2007 Oj, så spennende. Hvor mange dager var syklusen din forrige PP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. oktober 2007 #358 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skulle akkurat til å gå inn og se om det hadde skjedd noe nytt her Vi er vel glade for at det ikke har skjedd noe? Spennende tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #359 Del Skrevet 8. oktober 2007 Oj, så spennende. Hvor mange dager var syklusen din forrige PP? Den var på 34...den før var lenger, så ikke stabil syklus ennå da. TR kan fortsatt komme Men håper selvfølgelig ikke det Men synes det er rart med de murringene i magen...litt ømme bryst og særdeles trøtt om dagen... Kan jo være innbilninger også da Og med min uflaks kommer vel TR onsdag eller torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #360 Del Skrevet 8. oktober 2007 Skulle akkurat til å gå inn og se om det hadde skjedd noe nytt her Vi er vel glade for at det ikke har skjedd noe? Spennende tid nå Kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå