Doratheexplorer Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #301 Del Skrevet 2. oktober 2007 Venter på TR om dagen, etter 28 dagerssyklusen skal den komme på torsdag Men prøvde lese i noen gamle notater jeg har liggende og fant da ut at jeg ikke har hatt 28 dagers tidligere, har vært på alt fra 31 til 34. Så venter TR til helga da, egentlig Forrige uke hadde jeg ett par dager med småmurring i magen, kan det være EL tro. Har hatt en del denne perioden, men kanskje ikke nok. Hadde ett opphold på noen dager i forrige uke av personlige grunner. Så kan jo være at det var akkurat da vi burde ha Vel, får se om noen dager. Jeg er like negativ som alltid jeg da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2007 #302 Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for hilsen i dagboka mi. Spennende med TR-venting om dagen. Håper det klaffer for dere snart. Har ikke lest alt her inne så du har kanskje skrevet det, men hvilken pp er dere i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 2. oktober 2007 #303 Del Skrevet 2. oktober 2007 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for hilsen i dagboka mi. Spennende med TR-venting om dagen. Håper det klaffer for dere snart. Har ikke lest alt her inne så du har kanskje skrevet det, men hvilken pp er dere i nå? Hei, kjekt med nytt besøk i boka mi Håper det klaffer jeg også Er i pp3 nå Har egentlig ikke prøvd så veldig hardt tidligere perioder pga. ustabile sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2007 #305 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åh, akkurat begynt dere også. Morro! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åh, akkurat begynt dere også. Morro! :-D Ja, fjerna spiralen i juni Har 2 jenter på 5 og 8 fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. oktober 2007 #307 Del Skrevet 2. oktober 2007 Koselig. Håper syklusene stabiliserer seg og at det blir baby i 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. oktober 2007 #308 Del Skrevet 2. oktober 2007 Heisann! Innom og titter litt, nysgjerrig vet du Det må være fryktelig nervepirrende å gå å vente på det ene og det andre hele tiden... off, håper virkelig du kan få litt mer stabil syklus etterhvert så det er iallfall i orden! Blir jo helt babysjuk av alle som plutselig har fått seg prøverdagbøker nå... kjære fikk litt panikk her en dag når jeg begynte å prate om at det var så lenge å vente til den dagen vi skal begynne å prøve (6-7 år til, hvis ikke det skjer noe uforventet) Det er iallfall kjempespennende å følge med på dere! Har savnet deg massemasse Susiepia Håper dere har det fint som nygift og prøvere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #309 Del Skrevet 3. oktober 2007 Koselig. Håper syklusene stabiliserer seg og at det blir baby i 2008. Håper jeg også Nærmer seg nå Heisann! Innom og titter litt, nysgjerrig vet du Det må være fryktelig nervepirrende å gå å vente på det ene og det andre hele tiden... off, håper virkelig du kan få litt mer stabil syklus etterhvert så det er iallfall i orden! Blir jo helt babysjuk av alle som plutselig har fått seg prøverdagbøker nå... kjære fikk litt panikk her en dag når jeg begynte å prate om at det var så lenge å vente til den dagen vi skal begynne å prøve (6-7 år til, hvis ikke det skjer noe uforventet) Det er iallfall kjempespennende å følge med på dere! Har savnet deg massemasse Susiepia Håper dere har det fint som nygift og prøvere Hei! Kos å se deg på besøk da, liker det og blir kjempeglad, så bare stikk innom snart igjen 6-7 år?????????????????????????????????? Så lenge hadde jeg aldri hatt tålmodighet til og venta Varmer å høre at jeg er savnet da Er ikke så langt unna da, som det kanskje virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. oktober 2007 #310 Del Skrevet 3. oktober 2007 IKM i morgen ca ser jeg? Det blir jo spennende da! Kanskje like greit å værel itt negativt innstilt, så får man heller bli positivt overraska Ha en kjempefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #311 Del Skrevet 3. oktober 2007 IKM i morgen ca ser jeg? Det blir jo spennende da! Kanskje like greit å værel itt negativt innstilt, så får man heller bli positivt overraska Ha en kjempefin dag! ja etter 28dagers så....men venter den i helga da Sant det, bedre å være negativ enn positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #312 Del Skrevet 4. oktober 2007 IKM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. oktober 2007 #313 Del Skrevet 4. oktober 2007 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. oktober 2007 #314 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kos å se deg på besøk da, liker det og blir kjempeglad, så bare stikk innom snart igjen 6-7 år?????????????????????????????????? Så lenge hadde jeg aldri hatt tålmodighet til og venta Varmer å høre at jeg er savnet da Er ikke så langt unna da, som det kanskje virker Tittei igjen! Godt å få skrevet til deg igjen selv om jeg ikke har en eneste peiling på det å prøve å få barn.. håper det er greit at jeg er innom og titter selv om jeg ikke har noe fornuftig å komme med. Nei jeg lurer jo selv på om jeg klarer å vente 6-7 år... har blitt veldig babysjuk i det siste og syns jeg ser baaare gravide rundt meg hele tiden Men så var det de studiene da, vet ikke om jeg får fullført studiet hvis jeg får barn midt i, og jeg vil jo fullføre, så deeerfor 6-7 år. Men alllltfor lenge ja!!!! IKM i dag Spennende! Skikkkkelg spennende! Håper på full klaff! ...men bedre å forvente det verste og håpe på det beste da.. men vet at hvis jeg hadde vært i den situasjonen så hadde jeg håpt og håpt og håpt så det suste....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. oktober 2007 #315 Del Skrevet 4. oktober 2007 Uh, spennende med IKM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 4. oktober 2007 #316 Del Skrevet 4. oktober 2007 IKM i dag Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. oktober 2007 #317 Del Skrevet 4. oktober 2007 IKM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. oktober 2007 #318 Del Skrevet 4. oktober 2007 Blir med i -gjengen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. oktober 2007 #319 Del Skrevet 4. oktober 2007 Blir med i -gjengen jeg også. Jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #320 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Følger med! Så gøy Kom snart tilbake da Tittei igjen! Godt å få skrevet til deg igjen selv om jeg ikke har en eneste peiling på det å prøve å få barn.. håper det er greit at jeg er innom og titter selv om jeg ikke har noe fornuftig å komme med. Nei jeg lurer jo selv på om jeg klarer å vente 6-7 år... har blitt veldig babysjuk i det siste og syns jeg ser baaare gravide rundt meg hele tiden Men så var det de studiene da, vet ikke om jeg får fullført studiet hvis jeg får barn midt i, og jeg vil jo fullføre, så deeerfor 6-7 år. Men alllltfor lenge ja!!!! Spennende! Skikkkkelg spennende! Håper på full klaff! ...men bedre å forvente det verste og håpe på det beste da.. men vet at hvis jeg hadde vært i den situasjonen så hadde jeg håpt og håpt og håpt så det suste....... Selvfølgelig er det grei at du er innom å kikker og *lærer* Skjønner det med studiene dine ja, men så mange år er jo utrolig lenge uansett da Uh, spennende med IKM i dag Kjempe :kaffe: Spennende Venter og venter Hei! Kos å se at du kikker innom Er nå innom deg også av og til selv om jeg ikke skriver noe da :rødme: Skjerpe meg!! Blir med i -gjengen jeg også. er godt Jeg også!!! Heisann! Du er innom, så gøy!! Tenker du er spent på om du blir KG-tante snart, jeg er like spent Endret 4. oktober 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå