Gå til innhold

Minsine skriblerier

Doratheexplorer

Anbefalte innlegg

Jeg blødde ca en uke etter at spiralen var tatt ut, men er ikke sikker om det var TR eller om det bare var fordi det vær så j..... ont å ta ut spiralen. Men så gikk det ikke så lenge før jeg blødde igjen..Så gikk det plutselig litt lenger enn vanlig... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting kan jeg i hvert fall si deg, jeg er glad for at jeg ikke ble gravid før bryllupet.. For jeg har vært så mye kvalm at det hadde ødelagt hele dagen! Men det vet du sikkert fra før, du har jo unger fra før du ;)

Uansett, bra at TR endelig fant det for godt å vise seg. Håper at alt går som det skal heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan jeg i hvert fall si deg, jeg er glad for at jeg ikke ble gravid før bryllupet.. For jeg har vært så mye kvalm at det hadde ødelagt hele dagen! Men det vet du sikkert fra før, du har jo unger fra før du ;)

Uansett, bra at TR endelig fant det for godt å vise seg. Håper at alt går som det skal heretter.

Skjønner :)

Jeg var ikke kvalm med noen av jentene :tommel: Men det er jo dermed ikke sagt at jeg ikke blir det neste gang da :sjenert:

Må stikke en tur i boka di og titte hvordan det går med deg :)

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du ikke blir kvalm i neste svangerskap også, og at det klaffer for dere i nær fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at TR endelig kom! Du forstår hva jeg mener, sant? Er jo så kjedelig å sitte og vente, og vente, og vente når man vet man ikke er gravid ... Håper syklusen stabiliserer seg nå da! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at TR endelig kom! Du forstår hva jeg mener, sant? Er jo så kjedelig å sitte og vente, og vente, og vente når man vet man ikke er gravid ... Håper syklusen stabiliserer seg nå da! :tommelsmil:

Hei!

Jaa skjønner :)

Skjønte jo at det ikke var noe denne perioden, selv om jeg testa tidlig :sjenert:

Nå må syklusen bli normal, gidder ikke dette flere ganger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jaa skjønner :)

Skjønte jo at det ikke var noe denne perioden, selv om jeg testa tidlig :sjenert:

Nå må syklusen bli normal, gidder ikke dette flere ganger!!!

Håper virkelig den blir normal nå, hvis ikke kommer jeg og :slåss: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er TR på tur å reise :danser:

Dersom syklusen stabiliserer seg nå vil EL være på vår lille bryllupsreise helga etter bryllupet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom syklusen stabiliserer seg nå vil EL være på vår lille bryllupsreise helga etter bryllupet :sjenert:

Åj, så perfekt!!! :tommelsmil: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Åj, så perfekt!!! :tommelsmil: :juhu:

Det høres jo helt supert ut!

Skulle dere ikke ha med jentene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja litt spenning i hverdagen må man ha. Lykkes vi denne gangen vet vi nå hva som må til iallefall.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå som bryllupet (og bryllupsreisa?) vel er over, så blir det jo spennende å se om det skjer noe snart Susiepia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som bryllupet (og bryllupsreisa?) vel er over, så blir det jo spennende å se om det skjer noe snart Susiepia :)

Skjer nok ikke noe med Susiepia denne perioden. Hadde jo EL da vi var i Oslo, men med 2 jenter liggende i senga ved siden av ble det svært lite :humpe::sur:

Har egentlig lyst bruke denne perioden til å se om syklusen stabiliserer seg. Synes det er så slitsom gå å vente og håpe, håpe og vente liksom, også er det ikke skjedd noe.

Så IKM er i slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...