Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hvilke bivirkninger har dere som går på Lamictal fått? Har en del bivirkninger selv....
Grønn Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg slet med altfor mange bivirkninger. Kvalme, svimmelhet, søvnløshet, skjelving, forsterka selvmordstanker, dårlig hukommelse, rykninger, dårlig matlyst og følte meg mildt sagt elendig. Kommer ikke på mer konkrete ting nå. Det kan jo hende bivirkningene dine avtar, hvis du ikke har gått så lenge på dem.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Takk for svar. Har bare gått på dem i ca. 5 dager. Har ikke så veldige bivirkninger, men noen. Har gått på de før også, da hadde jeg bivirkninger som tørr hud/hår, kvalme, søvvansker, trøtthet. Men alt i alt så hjalp de så godt på humøret mitt, depresjonen forsvant gradvis og tåka letta. Går du på de for bipolar el epilepsi? Har du høy dose?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå