Gå til innhold

Lamictal


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke bivirkninger har dere som går på Lamictal fått?

Har en del bivirkninger selv.... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med altfor mange bivirkninger. Kvalme, svimmelhet, søvnløshet, skjelving, forsterka selvmordstanker, dårlig hukommelse, rykninger, dårlig matlyst og følte meg mildt sagt elendig. Kommer ikke på mer konkrete ting nå.

Det kan jo hende bivirkningene dine avtar, hvis du ikke har gått så lenge på dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar.

Har bare gått på dem i ca. 5 dager. Har ikke så veldige bivirkninger, men noen.

Har gått på de før også, da hadde jeg bivirkninger som tørr hud/hår, kvalme, søvvansker, trøtthet. Men alt i alt så hjalp de så godt på humøret mitt, depresjonen forsvant gradvis og tåka letta.

Går du på de for bipolar el epilepsi?

Har du høy dose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...