Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Leste på en babyside at Gresskarfrø-olje og Mariatistel kan øke fruktbarheten hos både menn og kvinner og at 11 av 25 kvinner som prøvde dette ble gravid på første forsøk . Noen som har hørt om det og i såfall, hvor får man kjøpt det? Leste også videre at man burde ligge unna kaffe og tyggis??? Siden jeg er langtidsprøver tar jeg imot alt av tips.
thessa Skrevet 27. mars 2007 #2 Skrevet 27. mars 2007 Hei jeg søkte bare pumpkinseedoil på google jeg og fikk opp noen sider. Du kan jo prøve denne http://www.kernoel.cc/shop.asp?sid=10&l=e#1 så ligger det på ca 20Euro for en liter. Men da har du kanskje noe å gå etter..
Gjest eva borgeteien Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hi , jeg kjøpte gresskarkjerneoljen i fru Jensen i Uranienborgveien. også du kan har dette i mange butikker i oslo: Skovveien, Sultan Grünerløkka og Lilleborg, Hotel Havanna, Farmers Market, Stortorvets basar, Gutta på Haugen. Også du kan lese alt over Gresskarkjerneolje i www.kjerneolje.no Det er helt nytt i norge !!!
Fam Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Du kan forsøke med noe enklere også for å øke fruktbarhet: Ta E-vitamin tillskudd. Det er fruktbarhets vitamin "nr 1". Hvetekimolje kapsler er bra og rimelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå