Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt p-stav nå i 2 år og har fremdeles mentrasjon i lange perioder. Fikk beskjed av legen på helsestasjonen at jeg måtte begynne å ta p-piller i tillegg. er det noen andre som har opplevd dette? er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo ikke skjønne at det er så lurt?

altså du går jo på p-stav men du har mensen så sånn som jeg skjønner det så er p-pillene til for å stanse blødninger??

Men det kan da umulig være så bra for kroppen din å gå på to prevensjonsmidler på en gang..

På www.prevensjon.net står det under ulemper på p-stav:

Uregelmessige menstruasjonssykler og det kan jo være at det er dette du har reagert på da...

Gjest Tweek
Skrevet

Har du alltid hatt lange uregelmessinge mensen så lenge du ahr hatt den?

Hvis ikke kan det være at p-staven begynner å bli tom, siden du har hatt den så lenge. jeg tok selv i p-staven i september og har ikke hatt noen bivirkninger, unntatt en nesten mensperiode i 2 uker rett etter jeg tok den. Men jeg syntes ikke du skal gå på p-piller i tillegg.

Gjest Gjest
Skrevet

I følge min gyn er dette noe av aberet med p-staven. Han sa at han hadde satt inn mange, men han hadde også måttet fjerne mange på grunn av at folk fikk uregelmessige blødninger.

Gjest Tweek
Skrevet

Min lege sa å det. Heldigvis er jeg en personsom omtrent alddri får bivirkinger av sånne ting.. Nå kan ikke jeg si om jeg har regelmessig mens siden jeg akdri tenker på når jeg har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...