Gå til innhold

Nettpar giftet seg usett


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, når man har hatt kontakt så lenge er det jo litt søtt da. Men...en smule tragisk??

Dessuten finnes det så utrolig mange tvilsomme folk på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Megan. Dem om det, men jeg må si jeg syns jeg finner det merkverdig og spesi av dem da. Godt voksne folk og da. Ja, ja :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Ærlig talt, hva i all verden er så galt med dette? Så fremt de har vært ærlige i deres samtaler og gitt det rette intrykket av hvem de er, er det virkelig så dårlig å bli kjent på denne måten kontra det å treffe hverandre daglig i to år face to face? Jeg vil tro at de har et veldig greit innsyn i hverandres personlighet uansett.

Så jeg tør ikke si at dette er noe som ikke vil fungere for dem. Finnes det noen pekepinn for hvordan man MÅ treffe hverandre?

WildThing

"kjærlighetesn veier er uransakelige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WildThing,

det er ikke måten de har møtt hverandre som er "hårreisende".

Det som er galskap, er å gifte seg med en person du aldri har møtt.

Det ER forskjell på kjemi mellom personer, og dette merker du ikke i alle tilfeller skriftlig. Eller over telefon.

Jeg vet om flere par som har møttes over nettet - men de har alltid testet det ut "i virkeligheten" først. De samme (som driver endel med "nett-dating") har nemlig erfart at èn ting er å ha det hyggelig over chat - en helt annen ting er å fungere sammen på ordentlig.

Hver sine lyster og valg, men jeg synes det er naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan helt sikkert bli godt kjent ved å prate med hverandre hver dag i to og et halvt år. Jeg tviler ikke. Kan sikkert bli forelsket og til og med elske hverandre. Men å gifte seg uten og ha møtt hverandre??

Jaja, de skal i alle fall ha ære for at de ikke gifter seg pga fysisk tiltrekking..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Vel, de gjør det frivillig. Tenk på alle som MÅ gifte seg med en eller annen fetter i et land de kanskje aldri har vært !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der Hilde. Men likevel, når de ikke trenger å være desperate her i Norge. Jeg syns det er så rart bare. Å gifte seg med noen er det viktigste i livet ditt. Å finne din livs kjærlighet. Syns de tar lettvint på det jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tror de prøver å statuere noe, jeg må jo bare glede meg til det kommer bryllupsbilde i avisen.

Er enig i at det er litt utfrika å gjøre slike ting, tenk om de møttes og bare følte avsky ! Husker en gang i tenårene da jeg fikk meg kjæreste på kontakttelefonen, da jeg skulle treffe han fikk jeg sjokk ! Gutten bak den hyggelige stemmen var faktisk normal i utseende, men helt annerledes i oppførselen sin irl enn i telefonen. Pussige greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Oj så morsomt...

Mange som finner hverandre på nett..

Har selv et vennepar som giftet seg etter at

de ble kjent på icq..

Men de traff hverandre først da :)

Tror ikke det har noe med desperasjon å gjøre

i dette tillfelle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är inget galet eller desperat med att träffas på Internet. Det är ett sätt gott som vilket annat, i mitt fall kanske bättre. Det är kanske lite vågat att gifta sig innan man träffats men jag undrar hur ett sådant bröllop bevittnas och godkänns?

Jag träffade min man på Internet. På en webbradiostation. Vi pratade musik och ganska snabbt mycket annat också. Det finns gott om tid att PRATA, att lära känna varandra i lugn och ro utan att stressa, jag kunde öppna mig lite mer än i vanliga fall det var inte pinsamt face-to-face. Vi fick båda tid att prata utan avbrott osv... och ingen av oss behövde fundera på om håret var bra, om det var rätt klädval etc... Ett mycket bra tillfälle att lära känna MÄNNISKAN på andra sidan.

Vid första LIVE dejten var det mycket nervöst men blev exposivt och intensivt (Jag flög till Oslo för att träffa honom).

Vi gifte oss 1 ½ år efter vi började chatta. Det kanske låter lite snabbt men jag har aldrig lärt känna en människa så förut. Det går. Det är underbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...