-frøya- Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Uff,tror kanskje jeg har fått hull! Er hvertfall en sånn merkelig følelse hver gang jeg spiser som jeg ikke har kjent før.... Så er det noen som har en tannlege å anbefale i Trondheim?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos!
Tuddelidu Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos! ← Der gikk jeg også da jeg bodde i Trondheim. Hun er veldig flink
-frøya- Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Ja,da er det jo bare å bestille time da....Takk
Spire Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos! ← Er også fornøyd med Gavham Naghavi der - hyggelig irakisk(?)/svensk mann som alltid er blid, stryker deg på kinnet og hele tiden sier at du er flink. Passer bra for sånne som meg som har litt tannlegeskrekk...
iingvild Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Han trakk visdomstanna mi der oppe, han var veldig grei! Han holder til på samme senteret!
Gjest evaaa Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 hei, Jeg kan anbefale Piotr M Karasiak, han jobber i B. Bakken Tannklinikk i Melhus, yng, motivert, kvalifisert og høflig tannlege, den best jeg vet!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå