Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff,tror kanskje jeg har fått hull! Er hvertfall en sånn merkelig følelse hver gang jeg spiser som jeg ikke har kjent før....

Så er det noen som har en tannlege å anbefale i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos! :)

Skrevet
Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos! :)

Der gikk jeg også da jeg bodde i Trondheim. Hun er veldig flink :)

Skrevet

Ja,da er det jo bare å bestille time da....Takk :)

Skrevet
Jeg går til Sara Bergstrand (tror jeg det var hun het.. hehe) på Trondheim tannhelsesenter i kongens gate. Beste tannlegen jeg har vært hos! :)

Er også fornøyd med Gavham Naghavi der - hyggelig irakisk(?)/svensk mann som alltid er blid, stryker deg på kinnet og hele tiden sier at du er flink. Passer bra for sånne som meg som har litt tannlegeskrekk...:)

Skrevet

Ok,hvor holder han til?

Skrevet

Han trakk visdomstanna mi der oppe, han var veldig grei! :) Han holder til på samme senteret!

  • 2 år senere...
Skrevet

hei,

Jeg kan anbefale Piotr M Karasiak, han jobber i B. Bakken Tannklinikk i Melhus, yng, motivert, kvalifisert og høflig tannlege, den best jeg vet!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...