Gå til innhold

I kuktåka


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ikke så mye her i verden som er vakkert etter å ha blitt dissekrert. Det er en fin sang synes jeg, men man blir fort lei av den - det er jo litt synd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og vi slår med den artikkelen fast at en mann som ikke er billedskjønn - eller i det minste sexy første gang du ser ham - kan virke tiltrekkende på yngre kvinner.

Herlighet! Sangen er kjempefin den. Jeg er IKKE enig i at fordi disse to synger den sammen, må de på død og liv ha lyst på hverandre. Jeg tenkte Bjørn har skrevet den enten til kona eller til elskerinna si - man at sikkert ingen av dem kan synge... :ler:

At han "sikkert har lyst på henne" blir liksom også litt for dumt, syns jeg - og sier mer om et mannssyn enn om Eidsvågs kvinnesyn, for å være ærlig.

Ellers må jeg innrømme at jeg også har irritert meg over at han blir tent når hun blir engasjert.. Når jeg er engasjert i en sak, ville jeg blitt mektig irritert om min samtalepartner var mest opptatt av puppene mine :o ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sissan

Og hvordan Bjørn Eidsvåg ser ut har da vel for svingende ingenting med kvaliteten på musikken hans å gjøre..! *provosert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Sissan

Og hvordan Bjørn Eidsvåg ser ut har da vel for svingende ingenting med kvaliteten på musikken hans å gjøre..! *provosert*

P.s hvis du ser nøye etter er dette en humorristisk artikkel. Slik tolket jeg den :ler: Ble ikke provosert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Når man hører en kjærlighetsduett må man på en eller annen måte tro at de to som synger elsker hverandre i virkeligheten. Eller i alle fall at de kan ha lyst på hverandre. "

Ikke at jeg har husken i orden når det gjelder musikere, men er dette liksom første gangen en kjærlithetsduett er sunget av to mennesker som ikke elsker hverandre eller har lyst på hverandre?

Er en god tekstskriver dømt til kun å kunne synge sine egne kjærlighetssanger alene eller sammen med sin kone eller en man elsker?

Hva da, som Sissan er inne på, om kona ikke KAN synge, skal da hele sangen forkastes? Kan man ikke da finne en som KAN synge, og som synger sangen i harmoni med sanger-hannen?

At han synger sammen med ei ung, lekker dame og at han "i tillegg tafser på" Maria Mena ved å gi henne en klem under utdelingen skal gjøre ham til en ekkel gubbe som tenner på yngre kvinner synes jeg liksom blir litt latterlig!

At man skal gidde å bli "Sinna på Bjørn" pga dette, sier vel mer om hva hun har å bruke energien sin på en det gjør om ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det helt patetisk at en mann tror at to personer som synger en kjærlighetsduett har lyst på hverandre. Derfor tolket jeg dette som en litt flåsete og teit artikkel, men hvem vet- kanskje mannen er dønn seriøs... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en mann? jeg oppfatter det da virkelig som om det er Anne Sandvik Lindmo som skriver og mener dette?

Men at det patetisk å tenke sånn, uansett, det kan jeg gjerne være enig med deg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja først oppfattet jeg at det var en kvinne, så leste jeg Anne navnet om til Arne.....så var det noe med innholdet som fikk meg til å tenke at dette var en manns tanker, men det er jo Anne som har skrevet dette. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest lillebeth

Kom til å tenke på den originale utgaven av "Something Stupid"......sunget av Frank Sinatra....sammen med DATTERN Nancy....

Hvis man skal tolke alle slike duetter bokstavelig blir det litt skremmende i det tilfellet!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...