Gå til innhold

er jeg den eneste i verden ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det beste er å slippe den biiitelittegran ut for å så trekke den tilbake. Er så godt å kjenne at den utvider "stjernen" litt for så å starte på nytt igjen. Dette kommer du til å huske neste gang du må på et påtrengende ærend! jee bebi. :sjarmor:  :sikle:  :icon_idea:

Ja, ikke sant :ler: Dette har jeg også oppdaget ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Let opp kjærelighetsbrevene til den kjente irske forfatteren James Joyce. Personlig synes jeg de var ganske ekkle, men det høres ut som om de kan være noe for deg.

Tror jeg hadde være veldig forsiktig med å fortelle det til konen din. Hvis du er helt fornøyd med å bare sitte utenfor baderomsdøren når hun holder på, så er det jo ikke noen ting hun trenger å vite om. Hvis du vil si noe, så begynn med en eller annen kommentar neste gang hun promper, og se hvordan hun tar det. Gjerne sagt på en slik måte at du kan avvise det som fleip hvis det ikke går så bra.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du vil si noe, så begynn med en eller annen kommentar neste gang hun promper, og se hvordan hun tar det.  Gjerne sagt på en slik måte at du kan avvise det som fleip hvis det ikke går så bra.

God idé.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Tror ikke du er alene med denne tanken.

Lurt det med denn prompegreia som ble nevnt over her.

Tror ikke du skal si noe til henne om det :sjenert:

Innlegget er redigert. Trille (mod)

Endret av Trille
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

du er faen ikke det ass !!

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
hei.. lurer på om jeg er den eneste i verden her :sjenert: jeg tenner skikkelig på dama kona mi nå hun sitter på do og driter :overrasket: bare hører ploppingen å sprutingen :sjenert: er jeg den eneste? :sjenert: blir litt flau her... :sjenert:

det finnes folk som tenner på og ha sex med trer. Det finnes folk som tenner på støvsugere. Det finnes folk som tenner på og la krypdyr krype over kjønnsorganene,

så nei jeg tviler på at du er den eneste. Mennesker tenner på de sykeste ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...