FashionySara Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal selge to kjoler:) Kjøper og jeg har blitt enige om at jeg jeg betaler porto, men da var kriteriet at det ble sendt på billigst måte. Jeg tenkte da enten gråpapir eller en liten pakke, kjøper ønsker at jeg sender mot postoppkrav, men da må vel jeg betale mer?Hvordan fungerer dette? Takk
Gjest baby-E Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Her på postens hjemmeside kan du lese om det
FashionySara Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Jeg leste det..men dum som jeg er vil jeg gjerne ha det litt enklere forklart hvis det er noen som kan det?
Drua Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Du betaler 60 kr er det vel og fyller ut noen skjema på posten som du får i luka. Så må kjøper betale for å få hentet ut pakken, og så blir pengene satt inn på din konto (obs, tar som regel lang tid).
tuji Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jeg sendte en kjole i postoppkrav for noen måneder siden, og det kostet ca 170 kroner.
FashionySara Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 tusentakk girls! klarte å overbevise kjøperen;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå