Gå til innhold

LEI!


Hermula

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli lei av å gå har og nesten ikke kunne gjøre noen ting.

Joda, det er enda vel 3 uker til termin, og jeg vet at babyen har best av å være i magen lengst mulig. Jeg føler meg bare så udugelig om dagen!!!

Med konstante smerter i bekkenet og/eller kynnere, er det ikke mye jeg kan gjrøe uten at jeg får det ondere - gjerne lang tid etterpå.

Huff - dette var bare en liten utblåsning. Vet det går snart over, og da er det verdt det. Akkurat nå kjenner jeg på at det er tøft å være 2 år, med en mor som kan bidra så lite akkurat n å.

Tvi tvi og lykke til dere andre ;) Det er verdt det til slutt :) (Håper jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forståelse av at du er lei! Magen er i veien og bekkenet krangler som du sier. Alt er tyngre og man ser fram til å få tilbake kroppen sin.

Uansett, for min del, er jeg i toppform for tiden. Men jeg har 1 uke til termin, og er vel forberedt på at det kan skje ganske så snart. Men jeg er så forberedt på å gå på overtid, at jeg har belaget meg på flere uker til med gigamage..... (h*n har ikke festet hodet heller, så magen strutter ut fremdeles.... :forvirret: )

Lykke til! Får håpe du slipper å gå lenge over. Uansett ikke lenge igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at jeg ikke er alene om å være lei! Jeg er verdens værste kone og mamma for tida, har ikke overskudd og ork til noenting! :sur:

Også går jeg og kjenner etter tegn konstant, men det er dårlig med "vondter" her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nedkomstgave av mannen min, på forskudd - men jeg tror at når jeg har fått ut junior så skal han få en ting fra meg. Stakkars...han får jaggu høre det noen ganger :ler: Han er tålmodigheten selv den mannen. Og storesøster-in-spe er også utrooolig snill og god med meg. Jeg skulle absolutt ikke klage - egentlig :sjenert:

Hormoner er no' dritt altså... :icon_neutral:

Men, jeg trøster meg med - og prenter inn i hodet mitt - at jeg får "nyte" siste tiden som er igjen for dette er SISTE gang jeg skal være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig å gå ut i permisjon. Nå som jeg kan ligge på sofaen omtrent hele dagen, merker jeg at formen kommer seg. Spørs om jeg har jobbet for mye for lenge. Det kjennes ut som om jeg kanskje kan holde ut et par-tre uker til likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...