Celiclya Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Som overskriften sier - hva er egentlig symptomene på at man er smittet av klamydia? Hadde ubeskyttet sex med en for 4 uker siden nå, og for ca en uke siden merket jeg at det begynte å klø i underlivet - var mest fremme på venusberget (det heter det ikke sant) men de senere dagene har det klødd litt overalt der nede, og svir litt spes etter jeg har tisset (ikke svi av å tisse, men etter å ha tørket for det irriterer vel området). Det er ubehagelig, men er ikke så mye heller at jeg har bekymret meg så veldig. Kan det rett og slett bare være et angrep av sopp? Har hatt det før, men da bare klødde det... Skal til gynekologen for en vanlig sjekk på tirsdag, og skal selvsagt be om sjekk for klamydia. Men prøveresultatene kommer antakelig ikke før etter påsken, og er litt usikker her da jeg skal reise bort en stund. Så egentlig lurer jeg bare for å være litt forberedt på hva det kan være liksom. Hvor sannsynlig er det at jeg har blitt smittet av klamydia?
Supraspinatus Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320355
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 jeg har nettopp hatt klamydia, og det begynte med at jeg fikk enormt vondt i magen under mensen.. jeg hadde også sopp før det (eller var det etter?) hvertfall.. viste ikke at det var klamydia da, men hadde veldig vondt, å hadde vondt under det siste samleie (med fyren som ga meg klamydia) jeg gikk til legen noen dager etter det siste samleie og tok underlivs tester.. jeg blødde endel men ellers virka alt greit sa han.. men vi tok noen tester for sikkerhets skyld.. det viste seg å være klamydia.. jeg måtte ta to piller på en gang å det var det, å så skal det være borte? men stod liksom anderledes på den lommelegen siden? og stod at man kunne få vondt i magen hvis man hadde bekkeninfeksjon.. men legen min sa aldri no om det? hva er egentlig bekkeninfeksjon..? altså er det farlig.. jeg er så livredd at jeg har blitt steril eller noe.. etter et av og på forhold basert på løgn kan man aldri vite hvor lenge jeg har hatt det...!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå