Gjest Lund Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 (endret) slett dette er du snil Endret 29. mars 2007 av Lund
pippen Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Ja, har vært der. Kjempefin plass Hvilket hotell?
Zianta Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg elsker Kreta, og har vært der på feire de siste 5 årene. Her er litt info om stedet: Agia Marina - vestre Kreta Med de imponerende fjellene Lefka Ori som bakteppe, ligger de små badebyene som perler på en snor langs kyststrekningen vest for Chania. Her ligger Agia Marina, en livlig ferieby der de fleste av hotellene våre ligger nær stranden. Agia Marina ligger kun 2 km fra Platanias og ca. 1 mil vest for Chania by. Områdets popularitet skyldes hovedsakelig den herlige stranden og den stemningsfulle atmosfæren i landsbyen. Like bak strendene samles bebyggelsen med tavernaer, restauranter, barer og butikker. Feriebyens navn stammer fra den gamle kirken i Agia Marina, og omgivelsene domineres av olivenlunder, appelsinplantasjer og den herlige og barnevennlige sandstranden. Ønsker du en avveksling fra det behagelige slaraffenlivet nede ved kysten, anbefaler vi en tur til det gamle og genuine Agia Marina. Med lokalbuss eller til fots tar du deg enkelt til Platanias, som har et enda større tilbud av restauranter, tavernaer, barer, diskotek og shoppingmuligheter. Apollo har flere hotell i Agia Marina, for eksempel luksushotellet Illianthos Village, det familievennlige Atrion og mange flere. Dette innlegget må vel være i feil tråd? Hvis dette er et sterkt ønske hos deg, ville jeg vurdert det giftemålet litt. Er det sånn at han aldri vil ha barn? eller bare ikke akkurat nå. Hvis han aldri vil ha, så tror jeg dere vil få det vanskelig.. ←
Gjest Lund Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 (endret) blablabla Endret 29. mars 2007 av Lund
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Kreta er vakkert og nydelig og velegnet for og med barn. Men du skulle kanskje postet denne tråden på reiseliv?
Gjest Lund Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 (endret) blablabla Endret 29. mars 2007 av Lund
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Hvordan gjør jeg det? ← Sender en pm til moderator eller legger inn et innlegg på ris og ros og ber dem flytte tråden din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå