Barbamama Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Vi (jeg, mannen min og babyen vår) har et ærend i Roma en helg i mai og har tenkt til å bli igjen en uke eller to og feriere litt. Lurer på å leie bil og kjøre ut til kysten. Hvor er det fint å reise for en avslappende ferie som ikke er altfor langt å kjøre fra Roma - gjerne ved kysten? Tusen takk for svar!
gladidag Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Lei bil og kjør til Umbria, nydelig distrikt med masse fine byer og landsbyer som Assisi, Perugia, Spoleto og Todi. Eller ta toget til napoli og videre med buss eller bil nedover Amalfikysten, vakkert! lei et rom i privat hjem i Montepertuso og nyt den vakre utsikten...og late dager v sjøen i Positano.
prinsessa Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Sperlonga er et nydelig sted ca. 2 timer syd for Roma.
Barbamama Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2007 Tusen takk, skal sjekke ut Sperlonga!
Barbamama Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Sperlonga er et nydelig sted ca. 2 timer syd for Roma. Vil bare si takk for tipset jeg fikk for lenge siden - vi endte opp med å ha 10 deilige dager i Sperlonga
Gjest Elfrida Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Hysj da, ikke fortell noen om Sperlonga!
prinsessa Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Vil bare si takk for tipset jeg fikk for lenge siden - vi endte opp med å ha 10 deilige dager i Sperlonga Så hyggelig og høre da. Men vi som vet om dette herlige stedet burde kanskje holde tett om det som Elfrida sier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå