Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle prøve å lade ned en film igår, og fikk visst et virus.. TROR jeg har fått slettet tullet fra maskinen med en gratisting, windows et eller annet. MEN når tullet begynte ble en anti spyware-sak innstallert; Bravesentry, og nå popper det opp hele tiden og forteller meg at det og det er funnet på maskinen, men dette har jeg jo slettet med et annet program, likevel fortsetter det. Under Programmer har det dukket opp et Uninstall-ikon, for liksom å avinnstallere bravesentry, jeg bruker det, det står at det blir slettet, men ingenting skjer. Får helt panikk av det her. Hvordan skal jeg få det vekk fra maskinen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk ett antivirusprogram. Hvis du ikke har ett last ned Avast Home Edition. Gratis. Last også ned CCleaner er også gratis. Last ned AdAware er også gratis. Installer alle tre prog. Ikke velg at avast skal skanne maskina etter restart. Koble maskina fra internett. Kjør virusskanning. Fjern det den finner. Kjør Adaware og fjern det den finner. Kjør CCleaner og velg saker. Søk etter feil og slett alle feil den finner gjør dette til den ikke finner flere feil. Da skulle du være i boks

Skrevet

Takk, dette høres bra ut. Men. Vi fikk jo en sikkerhetspakke med modemet da vi fikk internet, hvorfor er ikke dette nok? Skal iallefall prøve det du sa.

Skrevet

Det virket! Jeg klarte det! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...