Gjest Kalle Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei jenter (og gutter)! Jeg er en fyr på 32 som har en litt speisell fetisj. Jeg synes nemlig nakne jenter kun iført søte, korte sokker er noe av det mest sexy som finnes. Noen her som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Eeeh, nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja, faktisk ... En chattepartner spurte meg om jeg kunne ta på med akkurat det (altså være naken bortsett fra søte hvite sokker). Han virket jo ganske søt selv, så jeg gjorde det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Nei, men jeg tror det er den søteste og mest sjarmerende fetisjen jeg har hørt om! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cath. Skrevet 27. februar 2003 #5 Del Skrevet 27. februar 2003 Hællanussen! Ble rørt jeg... Kosesokkene skal på i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 27. februar 2003 #6 Del Skrevet 27. februar 2003 Eh, nei. For meg har sokker vært sokker, og ikke hverken søte eller noe særlig annet, helt til nå. For meg er det forsåvidt det fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå