Ruby Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det å anbefale? Har nemlig funnet et sted som heter Sunny Beach som ser helt nydelig ut. Noen med erfaring, er det noe å se på og å gjøre der, og i tilfelle hva? Vi er ikke ute etter masse action, egentlig litt mer kultur og avslapning, ikke interessert i discoer og lignende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Det ligger en tråd om samme spørsmål litt lenger ned på reiseliv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunkel Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har svart på tråden lenger nede også så se der. Jeg synes Sunny Beach var flott til Syden-tur - og da mener jeg stort sett ligge på stranda og gå ut for å spise og drikke godt på kvelden. Synes ikke det var mye og se eller gjøre (men vi lette vel ikke veldig mye heller), og ikke det helt store nattelivet heller tror jeg. Den store fordelen er at det er billig. Og vi merket ikke noe til dårlig service osv som mange snakker om. Men jeg ville valgt et litt bedre hotell for standarden er nok lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg koste meg nesten skvett i hjel i Sofia. Men....slett hotellstandard og taxisjåfører som lurer deg.....det er noe du muligens kan oppleve..... men.....jeg liker det der, jeg. Resepsjonsdamen i det hotellet jeg var på innførte en ny dimensjon i temaet "middelaldrende kvinner med overstadig digre kunstige øyenvipper", men hun var verdens blideste og vennlige menneske. Menneskene er helt fabelaktige der nede...... Se etter ortodokse ikoner på markeder....de er knalltøffe. Dog bør du se til at du får sertifikater på dem, ellers blir de i kulturpreservasjonens navn kanskje tatt fra deg når du reiser ut. To av de jeg kjøpte, ble tatt fra meg.....det var surt......fordi de var veldig flotte. Dog......jeg har en helt nydelig "St. Georg dreper dragen" her hjemme. Sirlig utført......og.......rimelig i innkjøp. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyna Skrevet 5. mars 2003 #5 Del Skrevet 5. mars 2003 Men....slett hotellstandard og taxisjåfører som lurer deg.....det er noe du muligens kan oppleve..... men.....jeg liker det der, jeg. Resepsjonsdamen i det hotellet jeg var på innførte en ny dimensjon i temaet "middelaldrende kvinner med overstadig digre kunstige øyenvipper", men hun var verdens blideste og vennlige menneske. :D Måtte smile da jeg leste innlegget ditt Milo. Godt å se at det er flere som setter pris på den genuint øst-europeiske sjarmen. Er Øst-Europa-fanatiker og elsket Bulgaria. Vakkert land med morsomme folk og god mat. Har også St. Georg og dragen hjemme, forresten, innkjøpt i Sofia! Jeg var ikke ved Svartehavskysten, da, og det sikkert dit du har tenkt deg, du som startet tråden. Vet egentlig ikke så mye om de stedene det går charterturer til fra Norge, men tror det er ganske standard jalla Syden-steder. Derimot er Sofia, Rila-klosteret og fjellområdene i innlandet absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. mars 2003 #6 Del Skrevet 5. mars 2003 Har vært i Albena ved Svartehavet for mange år siden (10?). Strendene var rene og fine, billig med vannaktiviteter også. Maten var elendig, men har hørt at det har tatt seg opp. Vel, det var et par retter som smakte, men ble temmelig lei etter 14 dager. De serverte det samme i de fleste restaurantene og, men helt utrolig billig! Husker at en øl kostet 3-4 kroner! Allikevel frister det ikke særlig å reise tilbake.... Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå