Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har et tilbakevendende problem, og det er at jeg av gammel vane bestandig sitter og kniper når jeg f. eks sitter på lesesalen og leser (egentlig er det det samme hvor jeg leser), noe som jeg blir skikkelig horny av! Og det er så plagsomt, for det er nesten umulig å konsentrere seg om det man burde når man sitter og bare tenker på sex i alle mulige varianter...sort of... Jeg regner ikke med at det er så mye å gjøre med det, men det er ganske frustrerende. Er det bare meg, eller er det andre som opplever noe av det samme? Klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn å dra bort på jobben til sambo, som er rett ved skolen, og knulle vettet av han på kontoret hans...hehe...
Solskinnsbolla Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har et tilbakevendende problem, og det er at jeg av gammel vane bestandig sitter og kniper når jeg f. eks sitter på lesesalen og leser (egentlig er det det samme hvor jeg leser), noe som jeg blir skikkelig horny av! Og det er så plagsomt, for det er nesten umulig å konsentrere seg om det man burde når man sitter og bare tenker på sex i alle mulige varianter...sort of... Jeg regner ikke med at det er så mye å gjøre med det, men det er ganske frustrerende. Er det bare meg, eller er det andre som opplever noe av det samme? Klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn å dra bort på jobben til sambo, som er rett ved skolen, og knulle vettet av han på kontoret hans...hehe... ← jeg tror at hvis du dropper knipinga så er problemet løst! for det kan være ganske stimulerende... men på den annen side... det er da deilig å være kåt?! hvertfall hvis du har en partner
Trampe Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Det er verre å ikke være kåt når du burde vært det. Nyt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå