Missycat Skrevet 27. februar 2003 #1 Skrevet 27. februar 2003 hei! jeg skal gå ned mellom 10-15 kilo til sommeren, og jeg lurer på hva som kan hjelpe for at jeg ikke skal sitte igjen med to "vrengte lommer" på brystet når jeg har komt meg tilbake til min normale vekt puppene mine har vokst ganske mye i takt med vekta.. selvfølgelig er push-ups og all slik styrketrening kjempebra, og jeg skal jobbe mye med det, men er det noe jeg kan gjøre i tillegg, noen som har gode råd og erfaringer? har hørt om en krem som skal hjelpe ved graviditet, og kan evt massasje eller noe som helst annet hjelpe? jeg vil jo helst ikke miste puppene mine, å de er allerede naturlig litt "sæggete".. jeg er forresten 23 og har ikke hatt barn.. :D
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2003 #2 Skrevet 27. februar 2003 Slanking begynner ovenfra og tar puppene før det tar rompa. Tror at dette er sånn det er, og at det er lite man kan gjøre med akkurat det. Utenom selvsagt å blåse i all slanking, men trene og mosjonere og være fornøyd med deg selv. *Tusenfryd er mot slanking*
Damien* Skrevet 27. februar 2003 #3 Skrevet 27. februar 2003 Tusenfryd Ja-ja,sånn er det,men det finnes noe bevegelser man kan gjøre for å holde puppene med i slanking.Kanskje Lasse vet noe om dette ??
Tjorven Skrevet 27. februar 2003 #4 Skrevet 27. februar 2003 Slanking begynner ovenfra og tar puppene før det tar rompa. Tror at dette er sånn det er' date=' og at det er lite man kan gjøre med akkurat det. [/quote'] Det er faktisk ikke min erfaring. Jeg har selv gått ned 13 kilo nå nylig, og puppene mine ble faktisk ikke mindre før den siste uken av slankingen. På min kropp tok jeg av rundt magen og rompa og slett ikke så mye rundt brystet...
Mathias Skrevet 27. februar 2003 #5 Skrevet 27. februar 2003 Noen som ropte ? Må nok skuffe deg .... Man kan gjøre lite med hvor og hvor mye man mister av fettvev.... Bruk bh og tren musulaturen bak brystene... Det er det eneste rådet jeg kan gi... :-?
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2003 #6 Skrevet 27. februar 2003 Lasse da! Kom med formelen for hvordan få spenstige og yppige pupper.
Gjest Donna Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 Ja Lasse !! kom igjen - hva er formelen ? Venter i spenning her nå Ærlig talt ....hjelper det med armhevinger for å holde de stramme? For hvis det ikke hjelper er det jo ikke vits i å prøve en gang ....
Mathias Skrevet 28. februar 2003 #8 Skrevet 28. februar 2003 Hjelper ikke, og om jeg finner en vidunderkur sier jeg det ikke til dere!... For da vil jeg bli styrtrik dersom jeg selger den på tv-shop...
Gjest Donna Skrevet 28. februar 2003 #9 Skrevet 28. februar 2003 Lasse da !!!! du som til og med fikk rose av meg på rose tråden for de gode rådene dine .....*ler*......nå skuffer du altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå