Gå til innhold

Påskeegget


Gjest Huldali

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali

Jeg er i skikkelig påskestemning fortiden og gleder meg mye til dette berømte påskeegget! :hoppe:

Men hva skal dere putte i dette egget?

Selv har jeg tenkt på rosiner med sjokoladetrekk, tørked frukt og nøtter av diverse slag (noen med sjokolade trekk og lignende kanskje) og noe kjeks (er ikke den store søtmomsen akkurat).

Lurer på hva dere har i egget deres og vil gjerne ha noen tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal lage til samboeren min(som aldri blir voksen :ler: ), og siden han elsker smågodt, blir det nok en del av det. I tillegg skal jeg lage karameller og legge oppi, samt diverse fra påskegodt poser jeg finner i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan og sjokoladefigurer, mandelegg og sjokoladeegg fra Anton Berg og de kremfylte påskeeggene man må spise med skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage påskeegg til søsteren min og tenkte kombinere godteri med noen typisk "jente" produkter som feks smykker, sminke, kremer e.l

Til samboeren har jeg kjøpt et gedigent egg så der må vel en potetgullpose oppi i tillegg til godis for å fylle det ;) Bruker alltid å inkludere flax lodd i egget også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Flaxlodd var en super idè! Det skal jeg kjøpe å putte inni, kanskje jeg blir rik på påskeegget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaxlodd var en super idè! Det skal jeg kjøpe å putte inni, kanskje jeg blir rik på påskeegget mitt  :)

Ja, man vet jo aldri ;) Ene året jeg gjorde det var gevinsten på 1000kr - og da er det gøy med flaxlodd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegget til kjæresten skal jeg fylle opp med smågodt, så legger jeg sikkert oppi noen andre småting også. Jeg må ha marsipan i mitt egg, men det liker ikke kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nevøene mine har jeg lagt i puslespill, og litt sjokolade og annet snop som er morro for småttiser.

Til sambo, blir det snop som er gøy for voksne, bla miniatyflasker fra polet, og annet påskesnop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Har kjøpt snop i dag: kolibriegg, påskemarsipan, sjokoladeegg&marsipanegg fra Anton Berg, Lindt Lindor sjokoladeegg, slike sjokoladeegg med kremfyll og oreo cookies (siste bare fordi jeg hadde lyst på ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt egget og fyller det med godteri etter 17-åringens smak, en tegneserie, kanskje et flaxlodd og annet jeg kommer over.

Kjøpte digert egg og det koster litt å fylle, men jeg syns det er koselig å lage påskeegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere har et tips til hva man kan fylle et påskeegg til et eldre ektepar med? Jeg fikk så lyst til å lage et til dem etter å ha lest denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere har et tips til hva man kan fylle et påskeegg til et eldre ektepar med? Jeg fikk så lyst til å lage et til dem etter å ha lest denne tråden!

Twist, mokkabønner, after eight, flaxlodd, kryssordblad, kinobilletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...